יום שלישי, 14 בפברואר 2017

ערגליות בצק פריך בשוקולד





את צנצנת העוגיות הגדולה שלי אני דואגת למלא תמיד. בכל בקר עם הקפה הראשון של הבקר בעלי לוקח מתוכה רק עוגיה אחת. ריטואל קבוע של קפה ועוגיה. "זה מספיק לי" !  הוא משיב כשאני שואלת: "למה רק אחת...?"  אני ידעת שיש מי שיכל לשבת על צנצנת כזו ולחסל אותה מבלי לשים לב ומקנאה לדעת שהוא יודע להפסיק לאכול בזמן. 




















השילוב המושלם בין שוקולד ובצק פריך יכולים להניב תוצאות נפלאות. אין ספק שאיכותו של הבצק ומידת הפריכות שלו הכרחיים לתוצאה הסופית. 
את העוגיות לצנצנת הכנתי מהבצק הפריך המתוק של מעדנות- בצק פריך מתוק חמאה, הטוב שבבצקים שפגשתי עד היום. דקות קצרות של הכנה והעוגיות מוכנות. המיליות יכולות להשתנות וכל משתלב מעולה. 
מי שבוחר להחליף את השוקולד המוכן בצנצנת (שפע של מותגים מעולים) יכל למראשמלית מבושלת של 200 גרם שוקולד מריר בשמנת מתוקה ולצנן במשך הלילה. 






ערגליות בצק פריך בשוקולד








המרכיבים
חבילה של בצק פריך מתוק חמאה מופשרת של מעדנות
צנצנת שוקולד/קרם לוטוס/ריבת חלב/ממרח שקדים. 
אבקת סוכר-לא חובה.










ההכנה
להפשיר את הבצק במקרר למשך הלילה
לרדד את הבצק
למרוח שכבה נדיבה של מלית שוקולד או מלית אחרת אני מליתי את חלקם בקרם לוטוס
לגלגל לרולדה
לחתוך את הרולדה מגליל הבצק
לפרוס באלכסונים למנות בגודל שאתם אוהבים
לרפד תבנית בניר אפיה
לאפות 170 מעלות עד הזהבה
לצנן על גבי רשת
העביר לצנצנת אטומה רק אחרי שהערגליות קרות לחלוטין. 











                      

 




























ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה