יום שישי, 31 במרץ 2017

"איך באים הורים לעולם" - ספר חדש להורים שבדרך.


זה לא משנה כמה שנים חלפו וכמה הריונות ולידות עברה כל אישה תמיד ובכל רגע אני יכולה לחבור לשיחה של הריונית צעירה ולהביא את סיפורה הפרטי מאותם ימים שעות ורגעים הנצרבים בגוף בנפש ומרחיבים את התא המשפחתי בתינוק חדש של אהבה.







בספרה החדש, "איך באים הורים לעולם" היא נותנת נוגה חפץ-שכטר, מיילדת בכירה מזה 36 שנה, הדרכה מסודרת וברורה לקראת הלידה. בספר ישנו מענה לכל הנושאים שמטרידים את היולדות וההורים לעתיד: קורס הכנה ללידה, סימני לידה, המפגש עם מיון היולדות, לידות טבעיות או לידות עם משככי כאבים כולל אפידורל, מהלך הלידה, עיסוי פרינאום, עולם הרגשות בחדר לידה ואחרי הלידה, תיאום ציפיות, קבלת פרופורציות, קשר עם המשפחה, בחירת המלווים בחדר הלידה, לידת תאומים, הבשלת הריון, גדילה פיזית ורוחנית, חיבור לאינסטינקטים האימהיים, מעבר בין אישה הרה לאם, מעבר מבן זוג לאב, בחירת שם לתינוק ופירושו האנרגטי (השם הוא ה-DNA של הנשמה),  ועוד.... בספר תמצאו 11 פרקים ומילון מונחים, לצד רשימת ציוד שמומלץ להגיע עמה לאשפוז לצד טיפים להורים. ספר חובה לכל איזה הרה ולא רק לפני לידה ראשונה.

אני אם לשני בוגרים. שני הריונות שתי לידות וללא סיוע אפידורל. בהריון הראשון לקחנו חלק בעלי ואני בקורס הכנה ללידה. נשים יכולות ליצור לעצמן את זיכרון הלידה שלהן כותבת שכטר וממליצה ליולדת ליצור לעצמה זכרון חיובי באופן שתבחר את הדרך הכי מתאימה לה ללדת: לידה טבעית או לידה עם אילחוש.
אמא שלי ילדה 5 ילדים ללא קורס הכנה ללידה וללא אפידורל. 







איך באים הורים לעולם הוא ספרה השלישי של המחברת. הספר מתמקד בהדרכת נשים וזוגות לקראת הלידה. מטרתו להפחית את החששות והפחדים מהלידה באופן שיהפכו לציפיה מרגשת.

כיום היא מדריכה נשים שרוצות לעבור את הלידה קצת אחרת, כאשר היא משלבת בין הידע והניסיון העשיר שצברה כמיילדת לצד ידע רוחני עצום שקיבלה מ'גד' כמתקשרת. כל אלו מאפשרים לנשים להתחבר להריון וללידה עוד טרם הלידה עצמה.










נגה חפץ שכטר אם לשלושה, מיילדת בכירה בפנסיה, מלוה נשים הרות, עוסקת בתקשור כבר 20 שנה ויותר. סיפור חייה המטלטל הפגיש אותה עם הידע שהגיע אליה בתקשור וסייע לה לנהל לידות גם מהמקום הרוחני בנוסף לרפואי הקונבנציונאלי. 
נגה מאמינה גדולה בהיגד: "חיבור לידע הוא חיבור לכוח" ואכן בספרה מרוכזים ידע רב ומסרים מעצימים עבור ההורים שבדרך. 










הספר יצא בהוצאת מדיה 10-הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה.








ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה