יום רביעי, 5 באפריל 2017

ניוקי תרד ברוטב חמאה ומרווה


כשהבריאות קודמת לכל אני נאלצת לבדוק בדקדקנות כל מזון ולוודא שאינו מכיל גלוטן. אי הסבילות שהתגלתה אצל הבת שלי מפגישה אותי עם חומרי גלם ומזון שלא היו מוכרים לי. בתקופה האחרונה אמצנו את סדרת הניוקי ללא גלוטן של שופרסל והיא נחלה הצלחה גדולה. מתוך המבחר: תפוחי אדמה, בתוספת תרד, בתוספת עגבניות או קטנים.
בעקרון המוצר מוכן להגשה על פי ההנחיות שעל השקית וכל שנותר הוא להכין את הרוטב המושלם ולהגיש.

השבוע הכנתי לארוחת הערב את הניוקי עם תרד של green מבית שופרסל. הכנתי רוטב חמאה ומרווה, סלט ירקות גדול שעועית ירוקה מאודה והמנה היתה משביעה ומושלמת.






ניוקי תרד ברוטב חמאה ומרווה

המרכיבים
שקית ניוקי תפוחי אדמה עם תרד ללא גלוטן green-שופרסל
50 גרם חמאה
6-8 עלי מרוה טריים.
לפזור מעל - פרמזן מגורר 

ההכנה:
להכנת המנה יש להוציא את הניוקי מהשקית האטומה להכין על פי הוראות היצרן ולתבל ברוטב המוכן.
לרוטב:
במחבת קטנה על חום בינוני להמיס את החמאה. להמשיך לחמם ולאפשר לחמאה להקציף מעט עד שהיא מקבלת גוון זהב עמוק. 
עתה יש להוסיף מספר עלי מרווה להמשיך ולבשל שניות בודדות נוספות.
לסובב מעט את הרוטב במחבת ולשפוך על הניוקי החמים. להגיש מידעם פרמזן מגורר.






לקראת הפסח הגיע הקופון החדש של שופרסל אחד המוצרים החדשים של המותג הוא הגפילטע פיש במשקל 400 גרם של מנה מוכנה להגשה. 
מעולם לא הכנתי את המנה הזו וכאשר נאלצתי להגיש תמיד בקשתי מאחותי שתטרח להביא את מעשה ידיה. 
היום כבר קל יותר להתארגן לקראת החג ולמלא את דרישות הטעמים של כולם. 
בערב החג אגיש גם את המנה מבית שופרסל ואיש לא יבחין בהבדל.




הכנסו לוידאו למתכוני ניוקי נוספים מבית שופרסל 







בקניה השבועית שלי בשופרסל דיל בסנימה סיטי גלילות אני משתמשת בקופנים שמגיעים אלי ישרות לאפליקציה. 
משלמת בכרטיס האשראי של המועדון וזוכה להנחות נוספות על מבצעים ש"יורדים" רק בקופה. 
כבר המלצתי לבת שלי והיא קונה את מרבית מוצרי מותג הבית ומשתמשת כרטיס האשראי ובאפליקציה. 
החיסכון מצטבר.





חג שמח
ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה