יום חמישי, 7 בנובמבר 2019

תכירו את "ארניקר אייס ג'ל"-מומלץ לתיק חדר הכושר ולילדים שנחבלו החל מגיל 6










הבנות בחדר הכושר מכירות אותי כבר שנים. ברור להן שבתיק הצמוד אלי בכל בוקר יש הרבה מעבר לבקבוק מים, מגבת נקייה, ואזניות. בתיק חדר הכושר שלי נמצאים תמיד אביזרי עזרה ראשונה שהשימוש המידי בהם אינו סובל דיחוי עד ההגעה הביתה ובהם קרם גוף נגד יובש ומשחות הרגעה לחבלות ושרירים תפוסים.

השבוע בשיאו של אימון פונקציונלי עם אפרת, הנחתי בצד את המשקולות, "שלפתי" מהתיק את ארניקר התיישבתי על המדרגה והתחלתי לעשות את שרירי השוק. משהו בדריכה הלא מדויקת על המדרגה בזמן האימון אילץ אותי לעצור ולטפל בעצמי כדי שאוכל להמשיך.








למה "ארניקר אייס ג'ל"?
ארניקר הוא ג'ל עזרה ראשונה מבוסס צמח הארינקה, לכל בית מ"הדור החדש" שפותח כאמצעי סיוע מהיר ואפקטיבי בכאבים, נקעים, מכות יבשות, שטפי דם, חבורות וכאבי שרירים - לעוסקים בספורט, למטיילים ולהקלה וטיפול במגוון מצבים שכיחים, לכל בני המשפחה- מגיל 6 ומעלה. 
אני לוקחת אותו איתי  כי בזכות פעולת הקירור הוא מביא להקלה מידית על הכאב הראשוני בתהליך שנמשך גם לאורך זמן משילוב תרכובות צמחיות של צמח המנטול. ארניקר מזרז את תהליך הריפוי, מקל על סימני הדלקת, משחרר ומרגיע שרירים תפוסים בעת עיסוי מקומי של הג'ל בזכות מרכיביו בהם מיצוי של צמח הציפורן ותמצית קמפור, הידוע ביכולת האלחוש הטבעית שלו. 


יתרונו היחסי של "ארניקר אייס ג'ל" מכלל המוצרים מבוססי צמח הארניקה המצויים כיום על המדף, באפקטיביות המהירה! כשמו " GEL ICE" כן הוא - עם המריחה מורגשת תחושת קירור מידית הנמשכת לאורך זמן המלווה בהקלה מהירה על הכאב וטיפול בשטפי דם וסימני החבלה. (כבר לא צריך לרוץ ולבקש קרח בבית הקפה הצמוד לחדר הכושר! "הקרח" נמצא אצלי בתיק!
ונקודת זכות נוספת -ארניקר לא מכתים את בגדי האימון היקרים שלי וגם לא את העור בזכות מרקם הג'ל הייחודי, שאינו שומני.




ארניקה מונטנה 

אוסיף מספר מילים על מרכיבי המוצר המעניקים לו את יתרונו ויעילותו בזמן אמת. 
הארניקה מונטנה הינו צמח מרפא, בעל פריחה צהובה מרשימה, הגדל בר בשדות מרעה על רכסי ההרים במרכז אירופה. סגולותיו הבריאותיות מוכרות בקרב הרפואה העממית והרפואה המודרנית. צמח הארניקה מונטנה רשום בספרי רוקחות רשמיים מובילים. מהספרות המקצועית נלמד כי הארניקה משמש כמרפא וכמקל על כאבי שרירים, כאבי מפרקים, כאבים ממכות יבשות ועוזר להפגת סימנים כחולים מטראומה .



ציפורן


את ניחוחו הדומיננטי של הציפורן כמעט כולנו מכירים מהביקור במרפאת השיניים. הציפורן (Caryophyllus aromaticus) הוא תבלין מוכר ונפוץ, מקורו באיי הפיליפינים ואיי מדגסקר. מהניצנים הקטנים המיובשים הריחניים , בעלי צבע חום כהה אופייני , מפיקים שמן צהבהב עוצמתי המשמש בארומתרפיה ולהכנת תרופות. צמח הציפורן מופיע בספרי רפואת הצמחים הרשמיים המודרניים. השמן מכיל רכיב מחטא ומפיג דלקות של קרומים ריריים. רפואת השיניים משתמשת בשמן ציפורן ונגזרותיו למטרה זו בטיפולים בחלל הפה. יכולת אלחוש ואנטי דלקתית מקומית זו של שמן הציפורן מנוצלת גם להקלה על הכאב המקומי. 

 

מנטול MENTHA PIPERITA



המנטה (MENTHA PIPERITA) הינו צמח ים תיכוני טיפוסי, ריחני שכולנו מכירים. למנטה קיימים זנים ותתי זנים רבים. המכנה המשותף לכל מיני צמחי המנטה הוא נוכחות של רכיב כימי פשוט ייחודי , עוצמתי ונפלאה בעל שלל תכונות והשפעות טובות ה MENTHOL. המנטול המופק מהצמחים משמש אותנו ברפואה העממית, בתעשיית הטבק, בתעשיית המזון וגם בתעשיית התרופות. המנטול יעזור להקטין את תחושת הכאב, הוא מרענן ( "פותח ומשחרר את האף" ), מקרר ומאלחש מקומי במשחות רבות ובנוסף מגדיל חדירת חומרים פעילים שבתרופות דרך העור. 




 Cinnamomum camphora

ארניקר מכיל קמפור (CAMPHOR). רכיב ממקור צמחי מופק בתהליך איוד קליפת גזע עץ הקמפורה האסאיטי , Cinnamomum camphora. הקמפור מוכר לספורטאיים המשתמשים במשחות קמפור להקלה ולתמיכה בשרירים לפני ואחרי אימונים.







קחו את ארניקר אתכם ולא רק לחדר הכושר !!

 




"ארניקר אייס ג'ל" מבית  floris רשום כאביזר רפואי בישראל. ניתן לרכישה ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים במחיר מומלץ לצרכן 69.90 ₪. ל 75 גרם. 
מומלץ להיוועץ ברוקח ולפנות לרופא המטפל בכל החמרה במצב.
לשימוש מגיל 6 ומעלה!
הוראות שימוש: מריחה עדינה של שכבה דקה על האזור הכואב או עיסוי עד ספיגה ארבע פעמים ביום או כל שעתיים עד תחושת הקלה. חשוב - המוצר נועד לשימוש חיצוני בלבד ואינו מתאים לשימוש בפצעים פתוחים.























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה