יום שני, 18 בנובמבר 2019

שומעים מי בא? צלילים ראשונים, קופיקו בייבי וקופיקופאזל- ספרי פעוטות חדשים מתנה נהדרת לחנוכה






היא אחת מסופרות הילדים המוכרות והמוצלחות שהכרנו. תמר בורנשטיין לזר, כתבה למעלה מ330 ספרים שראו אור לאורך שנות היצירה הרבות ועד היום. אגדות, אוספי סיפורים, סדרות ספרים, וספרים חינוכיים לימודים. עוד בילדותי גדלתי על סדרות הספרים קופיקו וצ'יפופו ורצתי שוב ושוב לספריה לבדוק האם הושב ספר מהסדרה שטרם קראתי. בימים אלו רואים אור ספרים חדשים פרי עטה וקהל היעד שלהם הוא הפעוטות.






הוא מקסים ומעורר השראה אמיתית לפעוטות ולהורים. הספר "קופיקו בייבי מקלחת ולישון" מיועד לכל הילדים שמתארגנים לפני השינה והולכים לישון. תומס נכדי הקט אוהב מאוד את שעת האמבטיה. בכל הזדמנות הוא מוכן להיכנס למים החמים, לשכשך רגליו להתיז לכל פינה וללקק את הסבון שחופף לו את הראש, אבל נוגה, גיבורת הספר קופיקו בייבי, היא לא כל כך אוהבת להתקלח לפני השינה. נוגה פוחדת מהמים הרטובים, ולפעמים פשוט "שוכחת" ללכת למקלחת. אבל לקופיקו שלנו יש רעיון מבריק איך לעזור לה להתגבר על הפחד מפני המקלחת, כך שתוכל ללכת לישון עם חיוך על השפתיים וכוכבים בעיניים.
לספר מצורפים כוכבי פלסטיק להדבקה על הקיר. את הספר מלווים איוריו הצבעוניים והמקסימים של דדי ונגר.

"קופיקו בייבי מקלחת ולישון" מאת תמר בורשטין-לזר. איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", 

ספר קשיח לפעוטות, מנוקד. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר


***
כמה שונה ומיוחד יכל להיות ספר שמשלב זמן איכות משותף עם ההורים. שני ספרים חדשים בסדרת קופקופאזל רואים אור בימים אלו. ספרים צבעונים, שמחים ומסקרנים המעודדים פיתוח מיומנות הרכבת פאזל, לצד ההקשבה לסיפור.






***

ספר פאזל לכל המשפחה חדש: "קופיקופאזל בגן החיות" מאת תמר בורנשטין-לזר
"
קופיקופאזל בגן החיות" הוא ספר פאזל מקסים לילדים, הכולל בין דפיו הקשיחים 3 פאזלים, בסדרת "קופיקופאזל".
קופיקו, הקוף האהוב והשובב, יוצא לטייל בגן החיות עם נוגה ופוגש את כל החברים. הצטרפו אליו והרכיבו ביחד פאזלים גדולים ומקסימים.
את הספר מלווים איוריו הצבעוניים והמקסימים של דדי ונגר.
ספר נוסף בסדרה: קופיקופאזל בפארק.
"קופיקופאזל בגן החיות" מאת תמר בורשטין-לזר. איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", 3 כפולות, ספר קשיח לפעוטות, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים ובאתר


***




"קופיקופאזל בפארק" מאת תמר בורנשטין-לזר
קופיקו, הקוף האהוב והשובב, יוצא ליום כיף בפארק ונהנה מפיקניק טעים עם כל החברים. הצטרפו אליו והרכיבו ביחד פאזלים גדולים ומקסימים. את הספר מלווים איוריו הצבעוניים והמקסימים של דדי ונגר.
ספר נוסף בסדרה: קופיקופאזל בגן החיות




***


"צלילים ראשונים" ספרים מנגנים לפעוטות
"צלילים ראשונים" היא סדרה בת 3 ספרים מקסימים לפעוטות, ספרים מנגנים עם צלילים ראשונים שהילדים הקטנים שלנו אוהבים לשמוע ולחקות. כל ספר כולל 6 כפולות, מלווה בתמונות יפות וברורות, ויעניק לכם בילוי משותף של כיף והנאה. הספרים בסדרה: חיות משק, כלי נגינה, כלי רכב.







"צלילים ראשונים" היא סדרת 3 ספרים מנגנים לפעוטות. הוצאת "דני ספרים", 3 הספרים בסדרה: חיות משק/כלי נגינה/כלי רכב  בעמודים קשיחים, כל ספר כולל 6 כפולות, מנוקד. מחיר לצרכן 88 ש"ח, 
להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר.





***


"שומעים מי בא?" מאת ג'יימי קיפל-אלשי 






תומס נכדי הקטן רק בן 8 חודשים וכבר היום הוא מלא סקרנות בכל פעם שהדלת נפתחת ומשהו נכנס הביתה. כשאני מגיעה אני מתקבלת בקולות צהלה והדבר הראשון שהכי חשוב לתומס לעשות הוא להתקרב אלי קרוב להסיר לי את המשקפיים מעל לעניים ולהשליך אותן על הריצפה. כשהוא מסיים בניצחון הוא יודע מי בא! סבתא נכנסה!

במקהלה של קולות וחרוזים קרבים ובאים זוגות-זוגות של בעלי חיים. הם יודעים כי בשעה של סערה ופחד, טוב לחברים להיות ביחד! כמו החיות שבסיפור, גם ילדים רכים לומדים לצעוד יחד בחברות ובידידות משמחת.
אתם מוזמנים, הורים וילדים, לקריאה משותפת בספר נפלא ומיוחד זה, שיעניק לכם חוויה של הנאה, קירבה ואהבה. ביחד אתכם יחושו ילדיכם מוגנים וילמדו כי "טובים השניים מן האחד". 

"שומעים מי בא?" הוא ספר נפלא לפעוטות.



קרדיט ספריית פיג'מה לקטנטנים




"שומעים מי בא?" מאת ג'יימי קיפל-אלשי. איורים: מרק לומר, מאנגלית: שהם סמיט ואמנון כץ, 
הוצאת "דני ספרים", קרטון קשיח, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים ובאתר.





























ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה