יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

זו הדרך להימנע מהדיאטה של האביב הבא - טוסטים בלחם פשתן של "ביכורים" - ארוחה בריאה ומזינה.







זה לא משנה כמה טרי הלחם בעלי תמיד יקפיץ אותו בטוסטר בנימוק הצודק שטוסטים טובים באמת-הרבה יותר טעימים מלחם טרי... יש מי שיתווכח איתו אבל על טעם וריח אין מה להתווכח.
יש נפלא בלחם טרי ויש נפלא לא פחות בשילוב טוסטונים במנות חמות וקרות בכל צורה שאתם בוחרים.
מאז שעברנו ללחם הפשתן של ביכורים הוא מקבל אצלנו וורסיות וטעמים בזכותם אנו מגוונים את הארוחות. לצד מרקים סמיכים, לצד סלטים, סתם בנשנוש לצד כוס תה מהביל!! כן אנו אוהבים מאד, ובכל דרך שרק אפשר. הם בריאים ומשביעים. 









את הפרוסות יש לטסטר בטוסטר אובן או בתנור חם כמה דקות, לפני שמורחים בכל טוב. כעבור כ-5 דקות, כאשר צד אחד קראנצ'י (זה משתנה מתנור לתנור), יש להפוך ולהמשיך לטסטר עוד כמה דקות. לשים לב: במידה ורוצים לטסטר עם גבינה צהובה, למשל, יש להפוך את החלק הקראנצ'י - כך שהוא יהיה זה שבא במגע עם הממרח/המילוי, ושהחלק שעדיין לא קראנצ'י - יקבל את ההזדמנות שלו. 






טוסט עם קוביות עגבנייה, רצועות בצל וגבינה צהובה מגוררת

למרוח את הלחם במעט חמאה ולטסטר כמוסבר. להפוך את הפרוסה (מי שרוצה יכול למרוח גם בצד השני מעט חמאה) ולטסטר עוד כמה דקות. להניח מעל הפרוסה קוביות מסוננות של עגבניה ורצועות דקיקות של בצל. לפזר מעל גבינה צהובה מגוררת, ולתבל במעט אורגנו או בזיליקום מיובש. להחזיר לתנור או לטוסטר, עד שהגבינה נמסה. להגיש חם. 






טוסט עם דואט ריבה - משמש ותות - אמא שלי מאד אוהבת כבר שנים!
למרוח את פרוסת הלחם בחמאה, משני צדדיה. לטסטר כמוסבר. להפוך את הפרוסה וכשהיא כמעט קראנצ'ית גם מצידה השני – להוציא מהתנור. למרוח על כל פרוסה את שני סוגי הריבה (רצוי איכותית, שעשויה מ-100% פרי, ללא תוספות).






טוסט עם אבוקדו, ביצה חצי רכה וצנוברים קלויים

להתיז על הפרוסה שמן זית משני צדדיה, ולשפשף בעדינות עם שן שום חצויה. לטסטר כמוסבר. להניח על הפרוסה המטוסטרת רצועות של אבוקדו בשל, פרוסות מביצה חצי רכה וצנוברים קלויים. לתבל בפלפל שחור גרוס ובמלח ים אטלנטי.







 לחם פשתן" טרי הוא לחם דל מאוד בפחמימות ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים. הלחם, המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית - עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הוא אינו מכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבו תורם לבריאות ומקנה תחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. מחיר: 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 450 גרם. 








להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, או דרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה.























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה