יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

זיכרונות של מורה- מונולג אישי לרגל יום המורה 2019








במשך 25 שנה הייתי מורה ומחנכת בחטיבת הביניים. אהבתי מאד את תלמידי ופחות מהם  את מערכת החינוך המסואבת עד שחלקתי בגלוי על התנהלויות מסוימות בתוכה. רב התסכול במקרים שבמערכת רחבת היקף שכזו, מתקשים לא אחת להפריד בין טפל לעיקר ומרחיקים לכת לעבר עשייה פחות ערכית ומתגמלת את מי שהם לב ליבה - התלמידים.

למעלה מעשור חלף מאז שפרשתי ועדיין נמצאים ברשותי כל אותם תשורות קטנות, מזכרות, מכתבים ומילות פרידה והוקרה שקבלתי במהלך השנים מתלמידים, הוריהם ובעלי תפקידים. 
ברור ואמון עלי- ששום מתנה שבעולם לא תשווה ולא תחליף מילים ותשורות מרגשות אלו לעולם. 
לקראת סוף השבוע יחול יום המורה 2019.








לרגל יום המורה החל ב-19.12.2019, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב ובייצור מתנות עם אמירה אישית, מתנות מקסימות למורות ולמורים, עליהן אפשר להוסיף שם, ברכה, כיתוב אישי או משפט השראה. את המתנות מזמינים באתר, ומקבלים בנוחות הביתה או לכתובת שמציינים.


מחברת ספירלה אישית בדוגמאות שונות. על הכריכה (קשה או רכה), ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט השראה מיוחד. באתר אפשר לראות מגוון רעיונות למשפטים. גודל המחברת - 5A, 70 דף, שורות או חלק. מחיר: 28 – 35 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה). 







פד לעכבר המוצע במגוון דוגמאות של איורים מקסימים לבחירה. אפשר להוסיף עליו שם, כיתוב אישי או משפט השראה. גודל – 18X 21 ס"מ. מחיר: 19.50 ₪.







מטען נייד מעוצב עם מראה, בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. גודל 8.5 X 8.5 ס"מ. קיבולת 4000mAh.. עוצמת טעינה 1A.2/5VD.. נפתח למראה אישית. למטען מצורף כבל .USB ניתן לטעינה בחיבור למחשב, או למטען בעל יציאת USB סטנדרטית. מחיר: 120 ש"ח.








בקבוק תרמי איכותי, 500 מ"ל, בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. עשוי נירוסטה, עם שכבה כפולה לשמירת חום וקור. באישור מכון התקנים. מחיר: 76 ש"ח.





קופסת אחסון אישית ומעוצבת, בקוטר 22 ס"מ, בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. אריזת מתכת בגימור וינטג'. התווית מודפסת על ויניל איכותי ועמיד.









סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון של מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם. לכל פריט אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה (בהתאם למוצר).
באתר מוצעים מגוון דוגמאות למשפטי השראה: כדי ללמד ילדים קטנים צריך לב גדול ; כל מה שילד צריך - זה מבוגר אחד שיאמין בו ; מורה טוב הוא כמו מגדלור – מאיר את הדרך לאחרים ; כל יום הוא הזדמנות חדשה ; תודה על כל הטוב, ועוד.
להשיג באתר חנות "אהבה קטנה"
















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה