יום שני, 23 בדצמבר 2019

איך אתם אוהבים את זרם המים במקלחת שלכם?







בכל שקשור למקלחת טובה. אנו  הישראלים מוכרים כחובבי מושבעים ומפונקים לא פחות. ובמה נבחנת מקלחת טובה?
מקלחת טובה חייבת להיות בסביבת רחצה נעימה ונקייה, מים חמים בטמפרטורה הנכונה ועוד נחוץ לא פחות... שמפו וסבון בניחוח שנותר גם אחרי. אבל הכי הכי הכי חשוב זרם מים נכון שימלא את הגוף אנרגיות ותחושת רענון ויאיץ את חילוף החומרים וזרימת הדם בגוף.
בצבא היינו מתקלחים כדי להיות נקיים אבל מאז חלפו שנים ומקלחת טובה היא סוג של פינוק וטעינת מצבים וחובה לפחות פעם ביום. 











בשבוע שעבר עברו בני ורעייתו לבית חדש. מאז שנכנסו לבית הם שבים ומתלוננים שחלה ירידה באיכות זרם המים במקלחת לעומת מה שהיו מורגלים לו עד עתה. כל הברזים בבית שלנו כמו גם ראשי המקלחת שייכים לחברת מדגל, ולכן הפתרון הראוי שהיה קל, זמין והכי נכון הוא-להחליף את המזלף וראש המקלחת המוצר שישיב את חווית המקלחת הטובה וישמח את בני בהתאם.


מתוך מבחר האופציות שנראו באתר מדגל בחרנו את מערכת התליה בעלת מוט יוקרתי- מזלף בעל שלושה מצבים משתנים עם מפסק ובנוסף ראש מקלחת , הכל בגימור כרום. (קל לניקוי, ונשמר מבריק לאורך שנים)










מערכת הפינוק כוללת מוט טלסקופי מתכוונן לתלייה על הקיר, ראש מקלחת עגול ורחב בקוטר 20 ס"מ, ומזלף מתקדם עם שלושה מצבי זרימה, אותם ניתן לבחור ולהחליף בהזזה נוחה וקלה (ימינה או שמאלה) של המתג שבידית המזלף. המערכת האיכותית כוללת גם מתלה מתכוונן לתליית המזלף על המוט, בגובה הנבחר. קו העיצוב של מערכת הפינוק אלגנטי, יוקרתי ובגימור כרום מבריק.

דגם: 91486
מחיר: 932 ש"ח.
להשיג בחנויות הקרמיקה ובטמבוריות.
לפרטים נוספים - מדגל

















חורף חמים
ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה