יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

יש לי סוד עבורך - גם כשאני הולכת, אני נשארת...






גם אצלנו הכביסה אינה נגמרת ואני תמיד מוסיפה ו"טוב שכך"! שהרי כל עוד אנו חיים ומתנהלים, תמיד נרצה להרגיש טוב ולהראות ייצוגיים ונעימים. מאז ומתמיד יש אצלנו רגישות יתר לניחוח הבגדים שכולנו לובשים. כבר ניסיתי בעבר ניחוחות ומבשמים. ניסיתי טעמי ניחוח ומותגים ותמיד חזרתי הביתה חזרתי לסוד.










בימים אלו יוצא סוד בהשקה מחודשת של סדרת מרככי הכביסה המרוכזים, המכילים תוספת של 20% בישום עוצמתי,חמישה סוגי ניחוחות מככבים בסדרה: Fresh Sky, Wild Rose, Lavender, ארומתרפי זהב וארומתרפי סגול.
זה לא משנה לאיזה מהניחוחות כל אחד מאיתנו מתחבר, הכי משמעותי לי שהניחוח יישאר לאורך שעות היום גם אחרי שהבגד שלבשנו בבקר מותיר בנו את ההרגשה שכרגע יצא מהארון.
שני ריחות דומיננטיים אהובים אצלנו ואני משתמשת בהם חליפות. הבקבוק הכחול בריח fresh sky  והבקבוק הורוד בריח wild rose כל עוד הניחוח דומיננטי אני חווה תלונות מאגף הצעירים בבית וחדר הארונות שלי מדיף תחושת ניקיון.










כל אמא רוצה להעניק לבני הבית את הטוב ביותר ולהלביש אותם בבגדים נקיים ורכים במיוחד עם ניחוח של בית אוהב. ושכזו חשוב לה להשקיע במרכך כביסה בעל ניחוח עוצמתי, לצד שמירה על איכות הבגד גם אחרי כביסות רבות. סדרת מרככי הכביסה של סוד מכילה פורמולה חדשנית ומרוכזת שפותחה על ידי henkel והיא מעניקה לבגדים רכות נעימה ובישום בעוצמה גבוהה במיוחד המורגשים היטב לאורך זמן. 




חמישיית הצמרת!




דניאלה רבינוביץ', מנהלת תחום כביסה וטיפוח הבית בהנקל: "הניחוח הביתי המשכר של כביסה נקייה ומבושמת לא חייב להתפוגג תוך מספר שעות. סדרת המרככים החדשה של סוד, בתוספת 20% בושם, מעניקה חוויה ייחודית של ניחוחות נעימים ומאפשרת "לנשום" את הבית שכולנו אוהבים לאורך כל שעות היום". 

























ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה