יום שישי, 13 בדצמבר 2019

"קסם חדי הקרן" ו"נעמה הכל-יכולה" ספרי ילדים חדשים ולא רק לחג החנוכה








"אֲנִי לֹא מַאֲמִינָה שֶׁאָנוּ בֶּאֱמֶת עוֹבְרִים לָגוּר כָּאן!"אָמְרָה אִיְּשָׁה קֵאָן. הִיא הִבִּיטָה בְּבֵיתָהּ הֶחָדָשׁ, מַחֲזִיקָה בְּיָדֶיהָ קֻפְסַת קַרְטוֹן מְלֵאָה בַּדְּבָרִים שֶׁלָּהּ. הַבַּיִת הַקָּטָן וְהַמַּקְסִים הַמְּכֻנֶּה בִּקְתַּת הָאֹשֶׁר הָיָה בַּעַל גַּג קַשׁ מְשֻׁפָּע, חַלּוֹנוֹת קְטַנִּים וְנֶחְמָדִים, וְקִירוֹת בַּצֶּבַע שֶׁל שֶׁמֶשׁ קֵיצִית, הַגִּנָּה שֶׁבַּחֲזִית הַבַּיִת שָׁפְעָה פְּרָחִים אֲדֻמִּים, וּכְחֻלִּים. שִׂיחֵי הַוְּרָדִים צָמְחוּ מִשְּׁנֵי צִדֵּי הַדֶּלֶת וְיָצְרוּ קֶשֶׁת וַרְדָּה וִירֻקָּה מֵעָלֶיהָ."

בשורות אלו מתחיל סיפורה של איישה העוברת לגור בבקתת האושר עם הוריה. מקום בו סודות מסתוריים נחבאים בכל פינה. במהרה, איישה וחברתה החדשה, אמילי, נסחפות לתוך הרפתקה מדהימה בממלכה קסומה ורחוקה, שם הן פוגשות את חדי-הקרן של העמק המכושף ואת מלכתם היפהפייה, אורורה. 



"... "מָה הֵם עוֹשִׂים?" שֶׁאֵלֶּה אֲמֵלִי.
"הֵם מִתְכּוֹנְנִים לִמְסִבָּה" אָמְרָה הַמַּלְכָּה אוֹרוֹרָה. "בְּסוֹף הַשָּׁבוּעַ אָנוּ עוֹרְכִים אֶת נֶשֶׁף הַטֶּבַע הֲקַיְּצִי הַשְּׁנָתִי שֶׁלָּנוּ. כָּל הַחֲבֵרִים שֶׁלָּנוּ מֵהָעֵמֶק הַמְּכֻשָּׁף מֻזְמָנִים: הַגַּמָּדִים, הַשֵּׁדוֹנִים, הַגִּירִיפִּינִים...וְהַדְּרָקוֹנִים כַּמּוּבָן!"

אלא שמעל לעמק המכושף מרחפת סכנה. סלינה, חדת-קרן מרושעת, מאיימת לבטל את הקיץ ולהטיל חורף תמידי על הממלכה. כעת זקוקים חדי-הקרן לעזרתן של איישה ושל אמילי, כדי להשיב את השלום והשלווה לעמק היפה. הצטרפו לסדרה חדשה ונפלאה שכולה קסם טהור! 








"זהר-שחר מצילה את הקיץ" הוא הספר הראשון בסדרה הנפלאה לראשית קריאה "קסם חדי-הקרן" שכתבה דייזי מדואוז מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 
93 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר
קסם חדי-הקרן. לדהור. לחלום. להאמין.

***




חֲצִי דַּקָּה-וְהִיא מַלְכָּה
וְעוֹד שְׁנִיָּה-וְהִיא פִּיהָ
"תִּרְאֶה, חָבֵר!" -
הִיא  כְּבָר שׁוֹטֵר! 
"מָה שֶׁתִּרְצֶה-אֲנִי אִמָּא
-"כֵּן נַעֲמָה, אֶת חֲרוּצָה"







מכירים את התחושה הזו שאתם ממש רוצים לעשות משהו? להיות משהו? לנסות משהו ואז צצים להם כל מיני שדונים שעומדים בפתח ואינם מאפשרים לכם לעשות זאת?

אז תכירו את נעמה הכל-יכולה. נעמה יכולה לעשות ממש הכול. חבריה מאתגרים אותה בשאלות והיא מוכיחה שהיא אכן כל-יכולה. אלא שככל שרבות יכולותיה מגלה נעמה כי הדבר החשוב ביותר הוא להישאר היא עצמה, ולהיעזר בעת הצורך בחברים ובמשפחה.



כִּי רַק אֲנִי זֹאת נַעֲמָה
שֶׁאֶת הַכֹּל הִיא יְכוֹלָה
יוֹדַעַת מָה אֲנִי חוֹשֶׁבֶת
עוֹשָׂה מָה שֶׁאֲנִי אוֹהֶבֶת.


מישל (בת הים) קורצקי, יזמית, אומנית, מפיקה, בעלת שני עסקים. עוסקת בהפעלות ילדים, סדנאות ציור, פיסול, קוסמות ועוד. בשנתיים האחרונות הקימה את קהילת "בני ובנות הים" של ישראל, דרכה היא מקדמת שמירה על איכות הסביבה והים. "נעמה הכל-יכולה" הוא ספר ביכוריה.

"נעמה הכל-יכולה" שכתבה ואיירה מישל (בת הים) קורצקי הוא ספר על תעוזה, ביטחון עצמי, אמונה ביכולות, פיתוח תחושת מסוגלות והערכה עצמית. ספר שמאתגר חשיבה יצירתית ומעודד ילדות וילדים להעז ולנסות. 





"נעמה הכל-יכולה" כתבה ואיירה מישל (בת הים) קורצקי, הוצאת "ספרי ניב", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת. 























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה