יום ראשון, 29 בדצמבר 2019

רומן אישי, ספר שירה וספר הנחיה למימוש יעדים אישיים-חדשים על מדף הספרים.





בימים אלו רואים אור ספרים חדשים בהם רומן אישי, ספר הנחיה למימוש יעדים וספר שירה. 


היה הבוס של עצמך מאת שרה ברכאת  




"העושר הגדול ביותר הוא חוכמה, הנשק החזק ביותר הוא סבלנות, הביטחון הטוב ביותר הוא אמונה, התרופה היעילה ביותר היא צחוק, ובאופן מפתיע כולם בחינם. (מקור בלתי ידוע-unknown)
The richest wealth is wisdom, the strongest weapon is patience,  best security is faith,  most effective tonic is laughter, and surprisingly - all are free."
 עמ' 102 בספר.

רבים מאיתנו תוהים לאורך תקופות לא קצרות בחיינו על הצורך לעשות את השינוי. לצאת מאזור הנוחות, לשנות, להתנהל אחרת, לממש יעדים חדשים ולהגשים את עצמנו כך שנחוש את הסיפוק מידי בקר וערב. 

בימים אלו יוצא לאור הספר "היה הבוס של עצמך -Be your own boss " מאת שרה ברכאת והוא מוקדש לכל אדם השואף ומוכן לעשות את השינוי למען הגשמה עצמית, תוך הבנה שהשגת המטרות שאנו מציבים לעצמנו תלויה בהחלט רק בנו. 

בעזרת הספר הנפלא תצאו למסע משותף עם ברכאת המובילה צעד אחר צעד ליצירת תודעה מחדש. בספר מופיעים מעל ל- 360 הארות מניסיונה האישי של הכותבת והם שיאפשרו לכם להתחזק, להיות בעלי רצון חופשי ועם נקודת מבט אופטימית על החיים.
זכרו - כל יום הוא מועד מתאים להתחלה חדשה ולא משנה בני כמה אנחנו. לעולם אין זה מאוחר לעשות משהו שיפתח שער לכיוון חדש. הקוראים בספר יקבלו טיפים ממקורות הנוגעים לתחומי חיים שונים, כמו הרפתקאות, עסקים, נשמה וגוף. לאורך הספר תחושו את חוזקן ועוצמתן של המילים, ובאמצעותן יתחזק כפתור ה-"אני יכול" המופעל בתוככם.

 שרה ברכאת הינה בוגרת בית הספר התיכון הדרוזי למדעים ומנהיגות דרכא ירכא. שרה אוהבת לכתוב משפטי מוטיבציה והשראה, לנגן בפסנתר וגם לרוץ.
שרה היא חברת צוות בקבוצת "למען כולנו", שמטרתה לצמצם את הפערים בין האוכלוסיות הנזקקות ולתמוך בהם בכפר בפרט, ובחברה בכלל על ידי הקמת פרויקטים ומיזמים שונים.
 לראייתה של שרה, ספר זה מהווה את נקודת הזינוק למימוש יעדים עתידיים.

"היה הבוס של עצמך -Be your own boss " מאת שרה ברכאת, הוצאת "ספרי ניב", 161 עמודים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.
הספר כתוב בצורה דו לשונית – עברית אנגלית.
***






דמעות לא זולגות סתם
 מאת אירית כהן 




מזל טוב! נולדה לך בת, "אמר הרופא, אך אני לא הגבתי, הייתי מטושטשת מהמאמץ והתרופות.
"את לא שמחה"? שאל הרופא.
הרהרתי בליבי, "למה הוא שואל אותי אם אני לא שמחה? יכל להיות שאני לא שמחה? מה זה הדבר הזה שהוא מחזיק ביד, זה בן? זו בת? מה זה? זה שלי?"
הניחו על חזי את התינוקת ולא חשתי מאומה, לא שמחה, לא אהבה. לא התרגשות. מין כזה סתם. הייתה בי 
רק ריקנות. (עמוד 84 בספר)
"אומרים שאפשר לדעת את אופיו של האדם לפי החברים שלו, אבל אדם שאין לו חברים? האם הוא עד כדי כך גרוע שאין לו חברים?" 
"דמעות לא זולגות סתם" מאת אירית כהן בהוצאת "ספרי ניב" מגולל את מסעותיהם הנפשיים והפיזיים של בני משפחה אחת על פני ארבעה דורות. ראשיתם בעלייה ארצה ממצרים בראשית שנות הארבעים של המאה העשרים, המשכם באירופה, וסופם בישראל בת ימינו.
העלילה מתמקדת בשלוש נשים חזקות: סבתא, אם ונכדה, המגלות - כל אחת בדרכה - את חוסנן הנפשי. מה היחסים ביניהן? במה הן דומות זו לזו? במה הן שונות זו מזו? ומה המסע שעוברת כל אחת מהן?
בשפה בהירה וקולחת מתארת אירית כהן את קורות משפחתה, על רקע התקופות השונות במצרים ובישראל בשבעים השנים האחרונות. קטעי היומנים בספר הם אותנטיים והובאו כלשונם.


"דמעות לא זולגות סתם" הוא סיפור מרתק, מעורר מחשבה ונוגע ללב.
אירית כהן, אימא לשלוש בנות וסבתא לחמישה נכדים ונכדות, היא אשת תאטרון, בוגרת בית ספר גבוה לאומנויות הבמה. החלה דרכה כבימאית בתאטרון קהילתי, המשיכה כמנהלת עד פרישתה לטובת סטודיו למשחק שהקימה על שמה. עבודתה מתמקדת בעיקר בבימוי, בכתיבה לבמה ובהוראת תאטרון.
"דמעות לא זולגות סתם" מאת אירית כהן, הוצאת "ספרי ניב", 195 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.
***




מה אנשים מאושרים מבינים שאנחנו לא 
מאת מישל רוז 




תָּמִיד אָמְרוּ 
שֶׁאֲנִי כְּמוֹ הַשֶּׁמֶשׁ,
וְחָשַׁבְתִּי שֶׁזֶּה כִּי
אֲנִי לוֹהֶטֶת
חַמָּה וּבוֹעֶטֶת.
אֲבָל הֵם אָמְרוּ
שֶׁאֲנִי כְּמוֹ הַשֶּׁמֶשׁ,
וְשֶׁזֶּה אוֹמֵר ש-
לֹא נִתָּן לְהִסְתַּכֵּל לִי בָּעֵינַיִם
וְשֶׁלָּאַחֲרוֹנָה אֲנִי שׂוֹרֶפֶת כְּשֶׁמִּתְקָרְבִים

"מה אנשים מאושרים מבינים שאנחנו לא" מאת מישל רוז הו ספר מרגש, שכל עמוד בו מתאר חוויה, כל שורה טומנת בחובה רגש, וכל מילה צופנת בה מסר - והספר כולו נותן ביטוי לקול שמעולם לא נשמע.
כל מה שכתוב הוא אמיתי. תלוי איך מגדירים אמיתות. חלקן של הכותבת וחלקן של מישהו אחר. לפעמים היא הדמות הראשית ולפעמים הדוברת, אך לרוב היא הצופה מהצד.

אֱלֹהִים אוֹהֵב אוֹתִי עַד מְאוֹד
וְהֶחְלִיט לְהַגְדִּילֵנִי עוֹד וָעוֹד
הִנְנִי מְלֵאָה
בְּחֵן וּבְחֶמְאָה. 



הקשר בין הדמויות והאירועים לבין המציאות מקרי בהחלט, או שאולי לא, כנראה לא. כל מי שחווה שברון לב ואהבות שעזבו טרם זמנן, וכל אחד שחלם על חיים אחרים, עשוי להבין כל מה שאנשים מאושרים לא מבינים.
מישל רוז, ילידת סתיו 1997, חירשת מלידה, בת לאבא פיזיקאי ולאמא ציונית.

"מה אנשים מאושרים מבינים שאנחנו לא" מאת מישל רוז, הוצאת "ספרי ניב", 194 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.

***




ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה