יום שלישי, 24 בדצמבר 2019

Hunting ברשת DMF בואו להתחדש ולהיות one of a kind









זה היה בוקר שמשי של חורף עת עשיתי דרכי לעבר סניףDMF ברמת גן להתרשם ולהתחדש מתוך המבחר של הרשת שכבשה את ניו יורק בטרנד שזכה להיקרא - TREASURE HUNT כי כמו כולם גם אני חולמת בגדול ובוחרת לשלם בקטן. 




 









DMF - Discount My Fashion - הרשת הקמעונאית המשווקת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים עבור נשים, גברים וילדים, במחיר הנמוך עד 80 אחוזים מהמחיר הקמעונאי המומלץ לאורך כל השנה, נמצאת כבר כאן ומכה שורשים בשלושה סניפים מרשימים. DMF כובשת את סצנת האופנה הישראלית עם קונספט ה- TREASURE HUNT שקשה לסרב לו: מגוון פריטים של מותגי יוקרה בינלאומיים בחנות אחת.
את מי תוכלו לבחור באחד מסניפי הרשת בראשון לציון רמת גן וכפר סבא? Michael Kors ● Hugo Boss ● Adidas ● Tommy Hilfiger ● Levi’s ● Calvin Klein ● Zara ● ASOS ● Nike ● ALDO ● Guess ● Diesel ● Ralph Lauren ועוד רבים 












 לא ויתרתי על המגף










כבר לא צריך לנדוד מחנות לחנות כשהכל תחת קורת גג אחת ואני יכולה להרכיב לעצמי מראה שלם. DMF מעניקה את ההזדמנות לשדרג את ארון הבגדים בפריטים שווים ובעלות נוחה. כל המציאות של מותגי העל מגיעים בקונספט של "פריטים בודדים מכל דבר" - כך שאם התאהבתם בפריט אתם יכולים להניח שלא תראו את החבר/ה שלכם איתו. הקולקציות מתחדשות בסניפים לפחות פעמיים – שלוש, בשבוע. 
אל תוותרו. 




קרדיט אתר DMF





רשת DMF מביאה לארץ את הטרנד שכבש את ניו יורק, שזכה לכינוי TREASURE HUNT ומציעה לכם לעבור בסניפי הרשת בראשון לציון רמת גן וכפר סבא, להתרשם ממבחר פריטים של מותגי העל, כמו נייק, דיזל, טומי הילפיגר, הוגו, מייקל קורס, ראלף לורן, גוצ'י, דיוור, ועוד רבים וטובים - לצד מבחר עצום של מותגים נוספים, במחירים שאי אפשר לסרב להם.

טרנד TREASURE HUNT מתפשט בהדרגה לכל רחבי העולם והופך את הביקור ברשת DMF לחוויה שאסור להחמיץ שווה לעבור, להתחדש בפריטים במחירי מציאה ומדי פעם להוסיף להם פריט ששווה הרבה יותר ממה שתשלמו עליו בכל מקום אחר . כך לדוגמה ניתן ליצור טוטאל לוק הכולל: חולצת ראלף לורן ומכנס דיזל בפחות מ-500 ש"ח במבחר ביגוד, הנעלה ואקססוריז לכל המשפחה: נשים, גברים וילדים עם אפשרות למדוד את הפיסים – שעדיין מחכים לכם על המדף. כאן תוכלו לחלום בגדול ולשלם בקטן.







הצטרפו לדף הפייסבוק. להלן פרטים אודות הסניפים

 שעות פתיחה: א׳-ה׳: 10:00-22:00 ו׳: 9:00-15:00
ש׳: שעה אחרי יציאת השבת-23:00
סניף רמת גן:  רח׳ דרך ששת הימים 12, בני ברק
חנייה קרובה בחניון של קניון אילון
שעות פתיחה: א׳-ה׳: 9:00-21:30 ו׳: 9:00-15:00
ש׳: שעה אחרי יציאת השבת- עד 23:00
סניף כפר סבארח׳ היוצרים 2, כפר סבא
 שעות פתיחה: א׳-ה׳: 9:00-21:00 ו׳: 9:00-15:00
ש׳: שעה אחרי יציאת השבת-23:00

























ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה