יום שני, 30 בדצמבר 2019

"לחזור קדימה" ו"אוריגמי - מקפלים בכיף", ספרים חדשים בהמלצה.









אני מאמינה מאז ומתמיד שפעילות בתא המשפחתי מביאה אל עולם הילדים שלנו בטחון עצמי, לכידות, אהבה ומלמדת שיתוף, מיומנויות ומעוררת שיח
בימים אלו רואה אור הספר "אוריגמי – מקפלים בכיף" בתרגום מאנגלית. הוא ספר פעילות נפלא לכל המשפחה.
במהלך שנותיה בבית הספר היסודי לקחה בתי חלק בחוג אוריגמי, וחזרה מידי שבוע עם יצירות מעניינות מנסה ללמד את כולנו לקפל שכמותן. כמובן שהיו ניסיונות שצלחו ואחרים שכשלו, אלא שמחת היחד שלנו הייתה שווה יותר מכל תוצר אומנותי והסבה לנו חדווה גדולה.
עד היום מעטרים את ספריית חדרה "הנטוש" יצירות ששמרה לאורך השנים.







אם גם לכם יש רצון להיות חלק מהכיף המשפחתי הזה או לתרגל מיומנות נפלאה של אוריגמי אתם מוזמנים לגלות כיצד ניתן להפוך ריבועי נייר פשוטים ליצירות מרהיבות!

באמצעות ההנחיות שבספר תוכלו ליצור חתול מתפנק, דולפין מזנק, ארנב שובב, דג זהב יפהפה ועוד חיות נהדרות.  כל מה שאתם צריכים הוא זוג ידיים והספר שלפניכם. בעזרת שלבים קלים להבנה ותמונות יפות וברורות תוכלו גם אתם להיות אמני אוריגמי.








 "אוריגמי - מקפלים בכיף". מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, מנוקד. 
מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר         

***






"לחזור קדימה" 
מאת דינה חוברה





יש בנות בגילי שמפחדות מהחושך. הן תמיד מחשבות איך להימנע חלילה מללכת לבד כשמחשיך. עדי אומרת שבלילה בחושך לבד מגיעים הפחדים ומרגישים בדידות. אני אוהבת חושך. החושך עוטף אותי באהבה ומשרה עליי שלווה ורוגע. לבד בחושך זה זמן טוב לחשוב בצורה צלולה ולהתרפק על הגעגוע.  כשאני יושבת עם חברות וכולן צוחקות מבדיחה וגם אני צוחקת, למרות שבפנים הלב אדיש, אז אני מרגישה בדידות וגם קנאה, אני רוצה להיות כמותן, אבל אני יודעת שלעולם לא אהיה. אני רוצה להרגיש מה זה להיות ילדה רגילה בכיתה ז'. אני רוצה לפחד בחושך." 


הספר "לחזור קדימה" מאת דינה חוברה מביא את סיפורה של יעל, ילדה שהאובדן בחייה גורם לה להרגיש הרבה יותר גדולה. היא מחפשת את מקומה ברצף של התפתחויות, אירועים וקשרים חדשים במשך שנה מחייה ומזמינה את הקוראים להתוודע לעולמה הפנימי, לחבריה, למשפחתה, ללימודיה ולאמונה. העבר מלווה אותה בכל פסיעה, אך לעולם אין לדעת מה צופן לה העתיד... לחזור קדימה מועבר בקריצה ובעומק, בצחוק ודמעות.
דינה חוברה מתגוררת בהר חברון עם בעלה וילדיהם. זהו ספרה הראשון.


"לחזור קדימה" מאת דינה חוברה, הוצאת "ספרי ניב", 211 עמודים. 

מחיר לצרכן 70 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה