יום חמישי, 3 בספטמבר 2020

פנקו את הפעוטות במוצרי ג'ונסונס בייבי לחוויית אמבטיה מושלמת






אחד הרגעים שאנחנו הכי אוהבים עם נכדי תומס הן שעות הערב באמבטיה. גם כאשר לא פוסחים על "מקלחת הבוקר" הקצרה, תמיד מגיעה זמנה של רחצת הערב המוקדשת למשחק ופינוק מכל בחינה אפשרית. בכורתי אמו מאמינה כי הזמן ביחד, הניחוחות, פינוקי הגוף והשיער הם הכנה נפלאה לשנת לילה רגועה. ואני מצטרפת ומחזקת את הגישה שאין כמו מגע של רוך בשערו המטופח, אפוף הניחוח של שמפו ג'ונסונס שאנו מכורים לו מהרגע שנולד. 



עם סיום חופשת הקיץ והחזרה לשגרה, ג'ונסונס בייבי מציעה קשת רחבה של מוצרים, שמתאימים לכל צרכי השיער של הקטנטנים שלנו, כאשר כל המוצרים מיוצרים במיוחד ליצירת חוויית אמבטיה מושלמת לילדים ולמבוגרים ביחד.

שיערם של תינוקות ופעוטות שונה מאוד משיער של מבוגרים ולכן גם נדרשים לא מוצרים לטיפוח ונקיון. חשוב להשתמש במוצרים עדינים לטיפול בשיער. מוצרים המכילים חומרים עדינים שפותחו במיוחד עבור פעוטות. לכן מומלץ להשתמש בשמפו מועשר במרככים למען שמירה על שיערו העדין של תינוקכם.
שימו לב לניחוח, שכן ריח הוא החוש המקושר ביותר לזיכרון, וניחוחות מוכרים ומהנים, כמו הניחוחות של המוצרים של ג'ונסונס® בייבי, תורמים לשיפור במצב רוחו וערנותו של התינוק. עודדו את ילדכם לשתף אתכם פעולה בזמן החפיפה וטיפוח השיער.
מרבית הפעוטות לא אוהבים שחופפים את שערם, ולכן מומלץ לעשות זאת ברוגע, להסיח את דעתם, לשיר, לשחק, לעיסות את הקרקפת או להפריח בועות בזמן החפיפה.
למגע שלכם יש את הכוח להרגיע אותו, כך גם תוכלו להכין אותו לשינה טובה יותר כחלק 
משגרת זמן הרחצה.





עבור הרגע המיוחד הזה, ג'ונסונס מציעה קשת רחבה של מוצרים, שמתאימים לכל צרכי השיער של הקטנטנים שלנו: Johnson’s No More Tangles מסייע להתיר את הקשרים; ו-Johnson’s Shiny Drops מיועד להעצמת הברק הטבעי, עבור תחושת שיער בריא וחלק כמשי.



סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.
הסדרה מועשרת בשמן ארגן, ונועדה במיוחד להגביר את הברק הטבעי של השיער ולגרום לו להיראות חלק ומלא בריאות.





סדרת "די לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. נועד במיוחד לוודא ששיער הפעוטות והילדים יהיה קל לסידור, מנקה את השיער בעדינות לקבלת שיער רך וחלק, והוא מיוצר באופן המתיר קשרים וסבך בשיער בזמן האמבטיה. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים!

שמפו ומרכך: 750 מ"ל ספריי: 200 מ"ל
מחיר: 24.90 ₪, 20.90 ₪ 
בנוסף, לכבוד חגי תשרי, ג'ונסונס בייבי יוצאת במבצע מוצר שני בשקל אחד בלבד! החל מה-1 לספטמבר ועד ה-14 לספטמבר בסניפי סופר פארם בלבד.

JOHNSON’S®
במשך למעלה מ 125 שנים, המותג ג'ונסונס הינו מומחה מהימן בתחום טיפוח העור לתינוקות. כל מוצרי ג'ונסונס נקיים מפרבנים ופטלטים, נבדקים באופן דרמטולוגי ומיוצרים מפורמולות הממזערות את הסיכון לאלרגיות. מגוון מוצרי ג'ונסונס מכילים רכיבים קלים אך יעילים, אשר מיועדים במיוחד לטיפול בעור ושיער עדינים בתינוקות.

























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה