יום שבת, 26 בספטמבר 2020

קציצות פרסה-מתכון מצולם

 


בסוף השבוע האחרון, דקות לפני כניסתו של הסגר חזרתי עמוסת ירקות ופירות מחנות "עטרה" שבכפר סבא וכבר בדרך החלטתי שעוד לפני כניסת השבת תהיינה כאן קציצות פרסה נפלאות. בשקית שערמתי לי בחנות היו גבעולי פרסה טריים כל כך, נקיים ומעוררי תאבון כך שלא יכולתי להמתין בסבלנות, נכנסתי למטבח והפעלתי את "שרשרת היצור" שלי, משתפת אתכם בכל שלב בעשייה עד הביס הלוהט שצרב לי את הפה... 



את קציצות הפרסה הנפלאות האלו הכנתי מיד כשהגעתי הביתה וסיימתי לארגן את שפע הקניה במקרר. אם גם אתם מאד אוהבים לוף-פרסה תוכלו ליהנות מהמתכון שלי, המתכון שלמדתי מאמא. שימו לב שניתן להגיש את הקציצות ברוטב חמוץ עם המון שום או ללא רוטב.


















קציצות פרסה
רכיבים

קילו פרסה טרייה
2 בצלים גדולים
3 ביצים
3 כפות פירורי לחם
500 גרם בשר טחון טרי
מלח, פלפל, כף שום כתוש
2-3 תפוחי אדמה מבושלים רכים על מים
*ביצה טרופה וקמח לציפוי ושמן לטיגון


ההכנה
מנקים וקוצצים את גבעולי הפרסה ואת הבצל, מעבירים לסיר עמוק ומבשלים לריכוך - מעבירים למסננת ומנקזים לפחות 1-2 שעות סוחטים את העיסה היטב לפני הוספת שאר המרכיבים.
מבשלים את תפוחי האדמה כמו לפירה, מנקזים את המים ומועכים.
בקערה רחבה מערבבים את כל הרכיבים יחד לעיסה חלקה. 
יוצרים קציצות, מצפים כל קציצה במעט קמח וביצה ומטגנים להזהבה.



כבר שתפתי אתכם שבשישי האחרון שעזבתי את כל ההכנות לסגר ועשיתי דרכי לעבר חברת הפירות והירקות עטרה שבבעלות משפחת עטר שפתחה זה מכבר חנות ראשונה סמוך למתחם G בכפר סבא. חנות רחבת ידיים המתפרשת על שטח של 320 מ"ר ומציעה לכל הנכנס ירקות ופירות איכותיים טריים, פירות קפואים, תבלינים, מיצים טריים, רטבים, גבינות מיוחדות וכלי בית של סולתם.

חברת עטרה שיווק פירות וירקות נוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מעמק יזרעאל. הקו המנחה את חברת עטרה הוא מתן פתרון למגוון לקוחות החברה תוך שימת דגש לאיכות, טריות ושירות. מנכ"ל החברה הוא עופר עטר, הבכור מבין חמשת האחים. יתר האחים משולבים בתפקידים בכירים נוספים בחברה ובמשק החקלאי של המשפחה. חברת עטרה נחשבת היום לאחת מחברות השיווק וההפצה הדומיננטיות בתחום, ומעסיקה מעל 100 עובדים. קהל הלקוחות של חברת עטרה מונה סוגים שונים: סופרמרקטים, מינימרקטים, רשתות שיווק, מרכוליות קיבוציות ופרטיות, ירקניות, מטבחים קיבוציים ופרטיים, בתי מלון, בתי חולים ובתי אבות, חברות קייטרינג, חברות ספנות, ארגונים ממשלתיים, מפעלי סלטים, מסעדות, בתי קפה ועוד.





















לקחתי עגלה והסתובבתי כמו ב"בית הממתקים" של עמי ותמי, כי מי שאוהב פירות וירקות יבין ללבי. הכל מוצג בשפע, איכותי, טרי, צבעוני ומרווח. קיימת הקפדה על התו הסגול ויכולת תמרון לשמירת מרחק נכון בין לקוחות. עוד במקום קופות לשרות עצמי (אני מתה על זה) וקופות בשרות רגיל.
עופר עטר, מנכ"ל חברה עטרה: "ההחלטה להרחיב את המותג גם לשוק הקמעונאי התבססה על ההבנה כי הצרכן הישראלי מחפש היום לצרוך מוצרים, בוודאי מוצרי מזון, בחנויות המתמחות, בדומה למתרחש בשוק האטליז ובשוק המאפיות. אנחנו רוצים ליישם את המומחיות רבת השנים שצברנו בתחום הקמעונאות לכדי פתיחת חנויות, ולהנגיש ללקוחות קצה את מגוון המוצרים ללא פערי תיווך. זהו יום מרגש מאוד עבורנו".


עטרה - החנות בכפר סבא פועלת 6 ימים בשבוע,
בימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-21:00, ובימי שישי בין השעות 08:00-15:00.
חניה בשפע. משלוחים בקרוב. 








גמר חתימה טובה

ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה