יום ראשון, 14 בפברואר 2021

בחנות BigBrands ברחוב תובל ברמת גן אין מבצעים מתחלפים! זהו הקונספט - זול, איכותי והוגן!

 


השבוע עשיתי דרכי לרמת גן מה שלא קרה זמן רב בנסיבות הקורונה. האמת ששמחתי מאוד על היעד הנבחר וכמו שהגעתי לחנות BigBrands ברחוב תובל 15 הייתה לי תחושה שאני פוסעת בפתחו של  הדיוטי פרי ואפילו שאני בדרך לחו"ל.






בימים אלו זה קורה בישראל ולא צריך להרחיק לחו"ל. אנו עדים למהפכה בתחום מוצרי הצריכה לניקיון והיגיינה: BigBrands - שמאחורי Importeam שיווק בע"מ, המגלגל מחזור של 100 מיליון ש"ח בשנה, פותחת חנות ראשונה ברח' תובל 15 ר"ג, וצפויה להשיק עוד כ-10 סניפים בשנה הקרובה. החנות מציעה תמהיל ייחודי של מוצרי היגיינה, ניקיון וכביסה, בשמים ואלכוהול, המוצעים במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של %95 מהמוצרים.
נכנסתי לחנות. מרחב של 400 מ"ר ושפע של מוצרים שכל בית ומשפחה צורכים ביום יום ולא רק, במחירים מעולים ובמבצעי משקאות חריפים לקראת פורים. בשמים ומבשמי בגדים בניחוחות משכרים היישר מדובאי גדשו את המדפים ואני הצטרכתי רק לבחור בהתאם לצרכים של התא המשפחתי שלי מתוך המותגים המובילים לניקיון והיגייניה, בשמים ואלכוהול. גם אתם תוכלו לרכוש את מיטב היבוא במחיר הוגן מבין המותגים המוכרים בהם" קולגייט, אירוייק, ג'ילט פיניש, סיליט בנג פיירי, לנור, אריאל, אג'אקס אולוויז, קרפרי ספיר סטיק, ליידי ספיד סטיק אריאל ועוד.







אני אוהבת לשוטט בחנויות גדולות. המרחב והזמן להחליט אחרי שראיתי את הכל מאפשרים לי קניה מושכלת שמחזירה אותי הביתה מרוצה. לקוחות מרוצים חוזרים!

מתוך חווית הקניה שלי ראוי לציין כי נכון ומומלץ יותר לרכז את הקניה במקום אחד ולחסוך בשיעור משמעותי את מגוון המוצרים האלו שאנו רוכשים במרכולים וברשתות הפארם שמאמירות מחירים באופן גורף. אני יודעת שהחל מהביקור הראשון השבוע אשוב לבצע אחת לכמה שבועות רכישה מרוכזת נוספת גם בזכות ההטבה שאפרט להלן. 
החנות נגישה לבעלי מוגבלויות ולקונים מעל 300 ש"ח תינתן הטבה בחנייה בחניון הסמוך ב-10 ש"ח בלבד. 
שימו לב שהמחירים ללא תחרות:
ספיד סטיק בביג ברנדס רק 9.90 ש"ח - המתחרים 19.90ש"ח
תחתוניות קרפרי רק 12.90 ש"ח - המתחרים 90.16 
אבקת כביסה אריאל 6 ק"ג רק 29.90 ₪ מתחרים 49.90 ש"ח
ויסקי בלביני רק 75 ₪ והמתחרים 140 ש"ח וזה רק על קצה המזלג... 




ואם לא די בהיצע המובא כאן כאילו טסתם איתי לדובאי... הרי שמי שמעדיף לרכוש אונליין, יוכל ליהנות מהמחירים של Brands Big באתר ולקבל את המשלוח בחינם עד הבית. לדברי מיכאל פינטו, הבעלים של Brands Big: "הקמנו את Brands Big מתוך הבנה שאין הצדקה למחירי השוק הגבוהים על מוצרי צריכה בסיסיים בישראל. לקראת השקת האתר יצאנו אל רחבי העולם כדי לאתר סל קניות בסיסי, המעניק מענה מלא למותגים המוכרים במחיר שפוי ואטרקטיבי לצרכן הישראלי, תוך הקפדה על אמינות, שירות ללא פשרות וקנייה בטוחה. 


הייתם מאמינים שכל השפע הזה עלה רק 300 שקלים?
נסו לקנות את זה במרכול או פארם אחר ותגלו את ההבדל!





מוזמנים לסניף הדגל ברח' תובל 15 ר"ג דוא"ל uniclick100@gmail.com טלפון- 078-796-7936
לחנות האונליין. לדף הפייסבוק














ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה