יום חמישי, 11 בפברואר 2021

זה מה שקורה כשהאהבה עטופה בשוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport)

 



כשכולם מציינים את יום האהבה-  Valentine's Day. אנחנו מציינים חג כפול. בכל שנה אני מתפעמת שוב מהבחירה של היקום בי עת ילדתי את בכורתי ביום 14.2.1985 הוא יום האהבה. ילדה שנולדה באהבה מוקפת תמיד פינוקים, מתנות וריגושים שכולם מסביב חוגגים ומברכים.



אחד מסוגי השוקולד הנפוצים והאהובים בגרמניה הוא ה-Ritter Sport (ה-S נהגת כ-״ש״ ולא כמו ״ס״) והוא מוצע בחפיסה מרובעת (ארבע על ארבע) המכילה 16 קוביות ובמשקל 100 גרם. השוקולד מגיע במגוון טעמים שונים. ריטר ספורט הוא היצרן הגדול הראשון המייצר מ-100% פולי קקאו מובחרים ואיכותיים במטרה להפוך את העולם לירוק יותר.











את יום האהבה שלנו אפשר לחגוג בהמון דרכים אחת מהן והמשובחת שבהם היא להיות מוקפים בשוקולד איכותי. שוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport) הוא שוקולד סופר פרימיום הידוע ומוכר בזכות הטבלאות המרובעות שלו ובזכות הטעמים הנפלאים הייחודים רק לו.

הראשונה שחשבה על שוקולד בריבוע, 
בשנת 1932, היתה קלרה ריטר, אשתו של אלפרד מקים מפעל השוקולד, שחיפשה דרך לשים לבעלה שוקולד בכיס מעיל הספורט שנראה בעצם כמו הז'קטים שאנו מכירים היום ושלא יישבר בזמן משחק הגולף... מאז ועד היום שוקולד ריטר לא מפסיק להפתיע בטעמים הנפלאים והמצוינים שהוא מוציא. בנוסף לטעמים הקבועים כמו שוקולד חלב במילוי קרם פרלין, שוקולד מריר במילוי מרציפן, שוקולד עם אגוזי לוז שלמים או שקדים מקורמלים, שוקולד חלב במילוי מוס קקאו ושוקולד במילוי קרם קוקוס, הוא משיק מספר פעמים בשנה טעמים אקסקלוסיביים במהדורות מוגבלות, כמו שוקולד חלב במילוי יוגורט תות, קרם מנטה, קרמל, קרם חמאה ולימון ועוד. 



בישראל ניתן למצוא את שוקולד ריטר ספורט במגוון של 13 טעמים מובחרים.
כל טעם עטוף באריזה הייחודית רק לו כך שהוא קל לזיהוי ונוח לשימוש. .
אצלנו אוהבים מאוד שוקולד ריטר ומעדיפים אותו על פני סוגים וטעמים אחרים בעיקר בזכות הפורמט המיוחד, הטעם המשובח, הגיוון, החגיגיות שהוא מביא עמו ובטח בזכות טעמו המשובח שהוא ללא תחרות! 
בכל יום בשנה כיף ליהנות משוקולד הפרימיום ריטר ספורט, אבל ב- Valentine's Day זה חובה. 
לחצו כאן לביקור וירטואלי במוזיאון ריטר בגרמניה.


















ריקי ברוך


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה