יום ראשון, 28 בפברואר 2021

לא רק וופלים - תכירו את עוגיות הפרמיום של לואקר

 



אם גם אתם אוהבים עוגיות משובחות ומוכנים לנסות כל טעם חדש אז הפוסט הזה מופנה גם אליכם. יש לי בשורה מרעננת לאוהבי העוגיות: בתום תהליך מחקר ופיתוח שערך כשנה וחצי, נכנס מותג לואקר העולמי לתחום עוגיות הפרימיום וחושף סדרה של שלושה סוגי עוגיות ראשונים בטעמים מעולים: 
עוגיות אגוז לוז, עוגיות שקדים ועוגיות פתיתי שלג. כולן ממולאות ומצופות בקרם השוקולד הייחודי ללואקר.
מהיום, לואקר אינו רק וופלים הוא גם עוגיות.





חברת לואקר האיטלקית בחרה בישראל להיות המדינה הראשונה בעולם בה ישווקו העוגיות הראשונות של לואקר. הבחירה בישראל היא לא מקרית והיא נובעת מהיותה של ישראל הצרכנית מס' 1 לנפש בעולם של מוצרי לואקר במשך 3 שנים ברציפות. (מסתבר שאנו יכולים להיות ראשונים וטובים!!!)

בחברת לואקר נחושים להשקיע משאבים בשיווק העוגיות גם בשאר המדינות בהן משווקים מוצרי הוופלים והשוקולד שלה ולהפוך בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בקטגוריית עוגיות הפרימיום העולמית הנמנה בין מותגי העל בקטגוריה.
הן בפיתוח העוגיות והן במהלכים השיווקיים בהן נוקטת לואקר העולמית, ממונפים הנכסים המוצריים של המותג הבאים לידי ביטוי בסטנדרט הייצור הגבוה ביותר, בחומרי הגלם הטובים ביותר ובטעמים הכה מוכרים ואהובים. כמו כל מוצרי לואקר, כך גם העוגיות החדשות, עשויות מרכיבים איכותיים ועשירים בטעמם ובמרקמם, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מוצרי לואקר אינם מכילים שומן טראנס.

בישראל, שכאמור היא הראשונה בעולם להשיק את העוגיות של לואקר, עולות העוגיות על מדפי השיווק בימים אלה, כשבחברה העולמית ערים לתגובות הצרכנים לעוגיות החדשות.

אורית גור אריה, מנהלת תחום לואקר בליימן שליסל, יבואנית ומשווקת המותג בישראל, מציינת כי "עבודת שטח שעשינו לקראת השקת העוגיות העלתה כי הצרכנים בישראל מגלים נאמנות גבוהה מאד למותג והם סקרנים ומצפים מאד להתנסות במוצרים חדשים של לואקר". עוד מוסיפה גור אריה כי "לאור ההצלחה האדירה של לואקר בתחום הוופלים והשוקולד, אך טבעי שהקטגוריה החדשה אליה ייכנס המותג ויהיה בין המובילים שלה, היא עוגיות פרימיום".


את עוגיות הפרימיום של לואקר ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. 
מחירן המומלץ : 14.90 ₪ לאריזה. העוגיות בכשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.








ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה