יום שני, 14 ביוני 2021

דוקטור עור והפזמונאי נועם חורב בשיתוף פעולה יחודי בקמפיין העצמה נשית




"שנים הייתי לכולם ושכחתי קצת אותי"
נעם חורב, היוצר והפזמונאי, בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור
מופע בלעדי לרוכשות באתר, מארזים מיוחדים עם הקדשה אישית וקמפיין העצמה נשית ברוח המסרים של השיר החדש "מסדירה נשימה"





שנים שאני נאמנה למוצרי דר' עור. הם מלווים אותי במגוון רחב של מוצרים ובכל השקת מוצר חדש אני שמחה לנסות ולאמץ לטיפוח היומי עליו אני מקפידה. דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה מבית ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בשיתוף פעולה ייחודי, עם הפזמונאי והיוצר נעם חורב, לקידום מסרים של העצמה נשית, וזאת בהמשך להשקת שירו החדש "מסדירה נשימה".

במסגרת השת"פ עד סוף חודש יוני כל לקוחה שתיכנס לאתר דוקטור עור ותזמין מוצרים תקבל את המוצרים שהזמינה במארז המיוחד.



 



הפרויקט המשותף יכלול מגוון פעילויות שיווקיות של דוקטור עור, לקידום העצמה נשית, בשילוב המילים והמסרים משירו החדש של נעם חורב. בין השאר יעלה קמפיין ייעודי ופעילות דיגיטלית וישווקו מארזים מיוחדים של מוצרי דוקטור עור, עם מילות השיר והקדשה אישית מנעם. בשיא הפעילות יוזמנו הצרכניות ליהנות מהטבה בלעדית: השתתפות במופע המבוקש של נעם חורב – "מתנות קטנות – הסיפורים מאחורי השירים" במתכונת וירטואלית. מפגש ייחודי ואינטימי עם הרצאתו של נעם חורב, על כל רכישה באתר דוקטור עור עד לתאריך 30.6.21.




לדברי אלית קלדרון, מנהלת שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "כבר למעלה מ- 25 שנה, מותג דוקטור עור מחובר להוויה המקומית ודואג לחדש ולהתחדש בכל הקשור לתחומי הטיפול והטיפוח ולהציע לצרכניות מוצרים המותאמים להן ולצרכיהן. המותג מאמין בנשים ובעוצמתן ורואה בהעצמה נשית ערך חשוב ומרכזי בעשייה. לאור כך, אנו גאים לקחת חלק בכל עשייה המקדמת נשים ומעצימה אותן. החיבור לנעם חורב, יוצר מוכשר ביותר, היה מתבקש. נעם נותן ביטוי לקול הנשי ביצירותיו, משקף באופן אותנטי תחושות של נשים מחיי היום היום ועושה זאת באופן ייחודי שמצליח לרגש ולגעת בכולן. אני שמחה שזכינו בהזדמנות לחבור ליוצר מדהים שכזה ובמהלך משותף להעמיק את השיח על העצמה נשית בחברת הישראלית".




נועם חורב הוא כותב, יוצר ופזמונאי בולט בנוף העכשווי של התרבות בישראל. מחבר רב המכר "טיוטה של אושר", שהפך לתופעה ספרותית יוצאת דופן בכל קנה מידה ישראלי. אחראי על הלהיטים הגדולים למיטב אמני ישראל, כשהוא חוצה סגנונות וז'אנרים. בשנתיים האחרונות ממלא אולמות והיכלי תרבות עם המופע המבוקש "מתנות קטנות – הסיפורים מאחורי השירים".





לדברי חורב: "כל חיי הייתי מוקף בנשים חזקות, עצמאיות, לא מתנצלות. הביטוי הישיר לנשים אלה משתקף ביצירותיי ללא הרף. מי אמר שרק אישה יכולה להעצים נשים?
כשקיבלתי את הפנייה מד"ר עור התברר לי שיש בינינו עולם ערכים חופף ומשותף, ולא יכולתי שלא להירתם לפעילות החשובה והמבורכת שלהם. אני גאה לשתף פעולה עם מותג שמאמין שנשים צריכות לקבל את עצמן, להרגיש טוב עם עצמן, וכמובן לא צריכות להתנצל שהן רוצות להיות "בשיא" שלהן בכל יום מחדש."





 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה