יום שלישי, 1 ביוני 2021

הכינו לארוחת הערב טוסט לחם פשתן עם צ'דר כתום

 


איך אתם אוהבים את הטוסטים שלכם? אצלנו אוהבים אותם עם הרבה גבינה, זיתים וירקות בתוך או לצד הטוסט. השבוע החלטתי לחגוג על לחם הפשתן של "ביכורים". 

בין יתרונותיו של "לחם הפשתן" שהוא דל מאוד בפחמימה. עשיר בחלבון, אומגה 3 וסיבים תזונתיים ובפרוסה יש פחות מ-1 גרם פחמימה! הלחם, אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע, מתאים גם לתזונת סוכרתיים.







אז... מה אתם מציעים להכין עם הלחם? לחם פשתן הוא הלחם הכי טעים שיתרונו הרב טמון בעובדה שאחרי שהוא יוצא מהטוסט הוא טעים שבעתיים. לרוב אני מכניסה כל פרוסות הכיכר שאני קונה לתבנית רחבה והופכת אותן לקלי, לאחר הצינון הפרוסות קלי נכנסות לצנצנת רחבה כמו של עוגיות ולכל אחד יכל לנשנש בכל שעה. אמש בארוחת הערב בקש הצעיר טוסטים עם צ'דר כתום.

גבינת הצ’דר הכתום קיימת בשוק בדרגות יישון שונות. טעמה עשיר ופיקנטי. צבעה הכתום נוצר עם הוספת בטא קרוטן-צבע הכתום כגזר והוא שמוסיף פיקנטיות לטעם הגבינה.תוכלו לרכוש את הגבינהבמשקל או ארוזה בגרסאות: צ’דר לבן, צ’דר כתום וטריפל צ’דר. הגבינה הכתומה מיועדת לעבות ולהעשיר מרקים. לגירוד מעל סלטים טריים או מבושלים וכל מנות הפסטה. במאפים וקישים על בסיס גבינות. כמובן בכריכים וטוסטים.






ל"ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור מגוון לחמים, חלות, עוגות ומאפים מיוחדים, יש  מחלקה מיוחדת ללחם ולחמניות פשתן. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו- .HACCP

להשיג ברשתות השיווק, בבתי הטבע ברחבי הארץ ובאתר החברה.



ריקי ברוך

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה