יום חמישי, 27 באפריל 2017

ארבעה צעירים רעבים מול מגש ריב אנטריקוט אחד





זה היה מאוד לא מתוכנן כשיניב ושלושה חברים נכנסו אתמול בשעות הערב, כשהיום מבחינתי כבר נגמר ומבחינתם רק התחיל...  והכריזו שהם רעבים!

"אמא יש אוכל?" שאל הצעיר שלי
"אין לי אוכל מבושל" עניתי, "אבל חזרתי לפני שעה מהשופרסל ויש במקרר את הריב אנטריקוט שאתה אוהב." 

חיוך זדוני משותף ניכר על פניהם ועוד לפני שהספקתי לסיים את המשפט, הבנתי שהמטבח שלי הופקע לטובת ארבעה צעירים רעבים. 







יניב שלי כהרגלו "חילק הוראות" ויצא להפעיל את המנגל שעל המרפסת.
הפיתות יצאו מהפריזר.
החברים החלו לחתוך ירקות.

"תזהרו על האצבעות"!!  ליוויתי את עצמי... נפרדת מהמטבח מבלי שניתנה לי אפשרות בחירה.

שקית הצ'יפס נשפכה לתבנית מרופדת בניר אפיה ונכנסה היישר לתנור
גביע החומוס נפתח והתחיל לאבד את מפלס הגובה כמו הכנרת בסוף הקיץ
ההמבורגרים הופרדו על קרש העץ וחיכו שהלהבה תתחמם... 











מה שאמור היה להיות חלק מארוחת המנגל של החג "התאדה" אל פיותיהם של ארבעה צעירים ששמחת השובע וצהלת הניצחון ניכרה על פניהם כשהשתרעו "מותשים" מול המרקע. 








מי קבע שרק יין ישמח לבב אנוש?
כבר טעמתם את הריב אנטריקוט של שופרסל? 




 











חג שמח
ריקי ברוך





2 תגובות: