יום רביעי, 5 באפריל 2017

שורש לא רק סנדלים! הליין הימי של חברת "שורש"




אני זוכרת את סנדלי השורש הראשונות שנכנסו אלי הביתה. הבן שלי נכנס מלא גאווה ואמר: "אמא סוף סוף קניתי את הסנדלים הטובות ביותר.  זו היתה הפעם האחרונה שאני מאבד את הכפכפים בטיולים". 

שניות לקח לי להבין מה הוא קנה. אני מכירה את סנדלי שורש כבר שנים . חברת "שורש" מוכרת לי ולרבים בעולם בזכות איכות מוצריה בתחום הטיולים, המחנאות והתרמילאות. מה שהפך את "סנדלי שורש" לסימן היכר המטיילים הישראלים בעולם.







לחברת שורש היצע רחב של מערכות מים מקצועיות וציוד נלווה למטיילים ולספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם.

בימים אלו משיקה שורש ליין ספורט ימי חדשני, המשלב עיצוב וטכנולוגיה, יכולת תנועה טבעית וחופשית, נוחות ופונקציונליות, לצד יכולת לביצועים מייטביים והיכולת לבלות שעות ארוכות בים מבלי לוותר על משמעת מים. לצורך פיתוח המוצרים חברו המעצבים של "שורש" לספורטאים המובילים בתחום השייט, קייק וגלישת סאפ והתוצאות מדברות בעד עצמן.
















תיק וורו- VERVE
לתיק ה"וורו" המתאים לקייקים ולסאפ, רצועות חופשיות המאפשרות תנועה טבעית של הכתפיים בעת החתירה. כיסי רשת שלא אוגרים מים במקרה של נפילה וכך התיק לא מסרבל עליה חזרה על הסאפ או הקייק.
לתיק יש גומייה שמאפשרת איבטוח משוט בשעת עצירה ומשחררת את הידיים.
מכיל מיימיה בנפח 2 ליטר. צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום. מחיר- 399 ₪


דוראבאג ימי- DURABAG KAYAK
מיכל של 2.5 ליטר, עם בידוד לשמירה על קור המים, שאפשר לאבטח כמעט לכל מקום בקייק, וקשית שמאפשרת שתיה תוך כדי תנועה וללא עצירה!
שלוש אפשרויות להוצאת הצינור מהתיק מאפשרות התאמה מירבית. כיסי רשת מאפשרים איחסון נגיש לדברים קטנים.
פסי הייפלון בגב התיק מקנות לתיק אחיזה במשטח ומונעות החלקה. מכיל מימיה בנפח 2.5 ליטר, קשית באורך 140 ס"מ. צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום. מחיר- 199 ש"ח.

היפסטר ימי - HIPSTER WAVE
לאחר ההצלחה של תיק ההיפסטר, בתחום הריצה והרכיבה נתנו פותח תיק ההיפסטר הימים בשת"פ עם גל פרידמן, מדליסט אולימפי, בעל מועדון גלישה וממובילי הסאפ בארץ.
התוצאה כמו בריצה ובאופניים  עם יתרון של חגורת שתיה ומרכז כובד נמוך ועל כתפיים חופשיות לצורך הפעילות הימית.








ה"היפסטר וייב"
תיק- פאוצ' נוח, בעל תא מרופד אטום למים עם מימיה בנפח 1.5 ליטר במבנה רוחבי שמחלק את המשקל לרוחב האגן ומאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי.
התא מחולק כך שיש מקום לאחסון ועדיין ההיפסטר קליל ויציב, לא מעמיס משקל על הכתפים והגב ומאפשר חופש תנועה ואיוורור. ה"היפסטר וויב" מאובזר גם בכיסי רשת לגישה מהירה ונוחה, ופאוץ' אטום למים לשמירה על דברים.(פלאפון צריך להכניס לשקית אטומה נוספת).
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום. מחיר- 299 ₪

ליקוויטיינר פרו
בשורש נענו גם לאנשי הקייק וייצרו את הליקוויטיינר. בקבוק הקסם של חברת "שורש" למים (קרים -20 ורותחים +100 מעלות צלזיוס) מגיע כעת במיוחד למים בתצורת "ליקוויטיינר פרו".
הליקוויטיינר הופך למערכת שתיה קטנה שמתאימה לכיס הקידמי באפודת הציפה של הקייק באמצעות חיבור מתאם צינור עם שסתום ניתן לבצע התאמה אישית של אורך הצינור לשתיה נוחה ונטולת מאמץ.
ליקוויטיינר פרו מאובזר במימיה של 1 ליטר, קשית המחוברת לפקק מצידה האחד ולשסתום הליקס של שורש מצידה השני. צבעים- שחור, מחיר-  49 ש"ח
מבודד ווידפק- מעטפה מבודדת לשקית השתיה שמגנה ושומרת על קור/חום המים
ערכת ווידפק פרימיום- חבילת פרימיום מפנקת, הכוללת וודפק 2 או 3 ליטר, קשית מצופה להגנה מקרינת UV וקליפס מגנטי.








ניתן להשיג בחנויות המטיילים והספורט המובחרות פרטים נוספים באתר חברת שורש.


מבצעי חג בחנויות ריקושט













ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה