יום שני, 24 באפריל 2017

אופנת kiwi עכשיו בהנחות




כשהייתי קטנה היו לי בגדי חול ובגדי שבת. לא היתה שום אופציה לערבב ביניהם ואפילו לא העזתי לבקש את בגדי החג השמלות היפות והחצאיות תפרה לנו תמיד הדודה התופרת בטקס גזירה חגיגי אחרי מסע קניות משותף לרכישת בדים ברחוב נחלת בניימין בתל אביב. אבל מאז חלפו שנים האימהות הצעירות מלבישות את התינוקות והילדים בבגדים מעוצבים ומיוחדים שמציע לנו האופנה העדכנית kiwi.






השבוע נכנסתי לסניף אופנת הילדים והתינוקות kiwi  ולא רציתי לצאת. 
שנים שאנו יודעים ושרים שילדים זה שמחה, ועל אחת כמה וכמה כאשר הם לבושים בבגדים נוחים ומחמיאים השמחה של כולנו גדולה במיוחד.







לקראת קיץ 2017  משיקה קיווי קולקציה בהשראה אורבנית, טרופית, רוקיסטית וחגיגית. הקולקציה מביאה אווירה של חופש לצד אורבנית..
קולקציית הבנות
מבוססת על סגנון אישי ועוצבה בהשראת פסטיבלי המוזיקה בשילוב בדי קרושה ותחרה.  שורטים מעוצובים, שמלות וחצאיות במראה קזו'אל, חולצות מדליקות ואקססוריז להשלמה וליצירת מראה אישי לכל ילדה ה
קולקציה מחולקת לפי קטגוריות POP IT, CUBAN TROPIC, PAUSE.
POP IT - סגנון רוקיסטי בשילוב שטיפות טאי דאי, ניטים ופאייטים. מכנסי ג'ינס עם קרעים ושטיפות עם חתכים ייחודים, בדי משבצות בשחור ולבן עם פאצ'ים מטריפים מכל הסגנונות והדוגמאות. בולטים בקבוצה צבעי השחור לבן  אפור וניגודי צבעים עזים ובולטים.








 





CUBAN TROPIC- עוצבה בהשראת העולם הטרופי ומאופיינת ברומנטיקה בהשראת הטבע  בצבעי ורוד מנטה, צהוב, דפוסי פרחים על כל גווניהם תחרות מגוונות בעלות שטיפת ייחודית.  בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של חולצות טי שירט, שורטס ושמלות.
PAUSE - קולקציה רומנטית בהשראת ילדי הפרחים. חצאיות טול, מכנסי קרושה/תחרה רקמות על השמלות, חולצות ושורטס עשויים מג'ינסים רכים בשטיפות שונות. החולצות בקולקציה משולבות רקמות ושילובי בדי אריג מעניינים הסגנון נשפך ואוורירי. קבוצה זו מאופיינת בצבעי לבן ורוד ,שחור וג'ינסים בשטיפות.









קולקציית הבנים משלבת פריטי לבוש בצבעי קיץ חזקים בשילוב הדפסים טרופים, והדפסים גרפיים עם אלמנטים של פופ גראנג'י.
POP IT – קולקציה בצבעי ירוק כחול, שחור לבן , אפור וכתום שילוב פנקיסטי, גרפיטי למראה אורבני גראנג'י משופשף ו- cool. בקולקציה מגוון רחב של ג'ינסים עם קרעים, חולצות טי שירט מדליקות, בשילוב שטיפות של מגוון צבעים בחולצות.

CUBAN - הקולקציה הטרופית למכנסיים וחולצות עם הדפסים  all over. בצבעי ים, טורקיז, כחולים וירוקים.  שולטים. 

PAUSE- קולקציה חגיגית בצבעי כחול , לבן ובז' המביאה חולצות מכופתרות, חולצות פולו, מגוון רחב  של מכנסיים מחויטים. בשילוב הדפסים גאומטריים ומונוכרומטיים.


טווח המחירים:
מכנסיים טווח מחירים 39.90 שקל עד 119.90 שקל 
שורטס טווח מחירים  39.90 שקל – 109.90 שקל
חולצות  טווח מחירים 29.90 שקל – 109.90 שקל
שמלות טווח מחירים  49.90 שקל – 119.90 שקל

טווח מידות
New Born עד מידה 12


 











רשת Kiwi - פריסה ארצית 69 סניפיםלאיתור סניף  kiwi הקרוב לביתך הכנסו לכאן 







ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה