יום ראשון, 30 באפריל 2017

Hydro Boost סדרת טיפוח חדשה מבית ניוטרוג'ינה





בשנים האחרונות למדתי על עצמי את משמעותו של המונח טיפוח עור הפנים.
שנים שלא הענקתי לעור פני את תשומת הלב הראויה ולא הקפדתי לעשות שימוש בחומרים בעלי מרכיבים שתרומתם לעור הפנים משמעותית לי. 
עוד אומר שאחת הסיבות בגללן סבלתי מעור פנים יבש היתה היעדר מרכיבים מעשירי לחות. 




 



לאחרונה הרחיב מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה, את פעילותו בקטגוריית טיפוח הפנים בישראל והשיק את סדרת Hydro Boost. ואני זכיתי להתנסות בסדרה.  









מוצרי סדרתHydro Boost  מביאים חדשנות אולטימטיבית בזכות טכנולוגיה ייחודית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית, לוכדת את הלחות בעור ומשחררת אותה בדיוק כשהעור זקוק לה. מרקם הג'ל המאפיין את מוצרי הסדרה, מסייע בהחדרת הלחות וכך משאיר את העור רך, חלק וגמיש. סדרת Hydro Boost כוללת 6 מוצרי טיפוח המעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת איפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם לחות.









מה בסדרה?

קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות (Water Gel)
הקרם הנמכר ביותר בארצות הברית בתחום טיפוח הפנים בעל מרקם ג'ל קליל עם טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן. 
מחיר מומלץ לצרכן: 82 ₪ (במחיר מבצע של 69.90 ₪ בכל רשתות הפארם, בתוקף עד 31.5.17).


 קרם לחות ג'ל לעור יבש, נטול בושם (Gel Cream)
 בעל מרקם ג'ל קליל עם טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן. 
מחיר מומלץ לצרכן: 82 ₪ (במחיר מבצע של 69.90 ₪ בכל רשתות הפארם, בתוקף עד 31.5.17).

מים מיסלריים 
מסירים את שאריות הלכלוך והאיפור תוך העשרת העור בלחות. השילוב בין טכנולוגיית הניקוי של ניוטרוג'ינה, רכיב הלחות והחומצה ההיאלרונית הנמצאת בעור באופן טבעי, מסייעים להגביר את הלחות וללכוד אותה בעור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.
 

מגבונים לניקוי פנים מסירים באפקטיביות שאריות לכלוך ואיפור מאזור הפנים והעיניים (כולל מסקרה עמידה במים), תוך שמעניקים לעור לחות. אין צורך בשטיפה. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪

חלב פנים ג'ל
מסיר איפור ולכלוך ללא תחושת שמנוניות תוך הענקת לחות החיונית לעור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪

תרחיץ ג'ל לניקוי פנים
מעניק לחות, משאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע, בעל טכנולוגיה חדשנית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.












ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה