יום שלישי, 18 באפריל 2017

אש "על האש"




"כי הנה הסתיו עבר
הגשם חלף הלך לו
התאנה חנטה פגיה
והגפנים סמדר
הנה הנה
הסתיו עבר לו
הניצנים נראו בארץ
עת הזמיר הגיע"
שיר השירים ב'

בואו של האביב מבשר את פתיחת "עונת המנגלים הלאומית".
כולנו מצפים לשבת חמימה, ליום העצמאות או לערב של ירח מלא, כדי לצאת אל הטבע או לחוף הים עם מבחר סלטים משובחים, בירות, פיתות, משקאות צוננים והרבה בשר על סוגיו השונים. עם ישראל אוהב לעשות "על האש".




אחד הפרמטרים היותר משמעותיים בהצלחתה של ארוחת ברביקיו היא שמבחר הבשרים והסלטים יהיו מתובלים בדיוק לטעמם של הסועדים. תבלין לא מתאים יכל "להרוס" את כל המנה, ומנסיוני המאתגר מול בני הבית, השינוי עשוי גם להשאיר את הצלחת של בני הצעיר מלאה... "אמא לא טעים לי!!"😑





גם כשחשוב לי לגוון אני מתמידה להשתתמש בתבליני מיה. מאז יצאו לשוק אני קונה אותם בשקיות או במארזי צנצנות ומתבלת איתם את כל הסלטים, הבשרים, השניצלים, צלי העוף והתוספות שאני מגישה גם בארוחות שאינן ארוחות "על האש". 
לקראת החג מציגה חברת מיה את סדרת תערובות "על האש" הנמכרות במארזים השומרים על טריות התבלינים לאורך זמן ( אצלי זה נגמר די מהר). 







שבעה מוצרים בסדרת על האש: 
תבלין על האש
תבלין קציצות
תבלין לסטייק
תבלין לקבב
גריל בשר
גריל דג
גריל עוף







שווארמה על האש:
לרסס את המגש בספריי שמן
לפזר קוביות שוורמה הודו נקבה
להוסיף פרוסות בצל ופלחי שום טרי
לתיבול מסדרת תבליני מיה: 
תבלין "על האש" 
פפריקה מתוקה
גריל בשר
ותעורבת קציצות 
להפוך כל הזמן ולהגיש מיד 





גזר חריף בלימון 
4-5 גזרים מגוררים
טבעות מפלפל ירוק חריף
מלח גרוס 
חצי לימון סחוט
מעט שמן זית
חצי לימון פרוס דק 




​ חג שמח









ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה