יום שני, 6 באוגוסט 2018

רונית, אני וקרם ההזנה של לבידו








השבוע היא צלצלה לברך אותי ליום ההולדת. יום הולדת עגול במיוחד זהה לזה שהיא ציינה לעצמה שבוע קודם לכן.  
אנו מלוות זו את זו כבר שנים רבות עוד מימי החטיבה, וחוצות פרקי חיים שהזמן אינו מוחק.

הדברים המשמעותיים בזיכרון האישי של כל אדם מבוססים על ריחות, על טעמים, שירים, מקומות שבדרך וכמובן על מפגש בין אנשים. באהבה של רונית ושלי 
קיימים כל אלו ויותר מהם. 
... עד כמה טבעי היה ששיחת הטלפון הזו תהפוך אחרי מטר של ברכות, איחולים וקיטורים על גילנו המופלג, לשיחת זיכרונות מתוקה והמון צחוק וגעגוע.









"החלפת כבר את הקרם שלך? שאלתי או שאת  "תקועה" עדיין עם אותו קרם שאת ואמא הייתן משתמשות עם הריח המעלף?
צחוק מתגלגל מעברו השני של הנייד... "לא! כבר מזמן עברתי ל-לבידו" ענתה לי רונית. 
"תמיד כשאנו מגיעים לקיבוץ גניגר אני עוצרים בדרך ואני קונה אצל עידו ומחדשת את המלאי". הוסיפה.
"תעצרי"! אמרתי לה. "את אמיתית? גם אני משתמשת בתכשירים של לבידו".
ריקי, יצא עכשיו קרם הזנה מעולה! אמרה לי רונית והותירה אותי פעורת פה.
"אבל זה בדיוק מה שרציתי לומר לך"! עניתי לה, "שהתחלתי להשתמש בקרם ההזנה ואני מאוד מרוצה."
"אני כבר משתמשת בו", השיבה לי רונית, "בגיל 60 לא מתפשרת על מה שעושה לי הכי טוב".
השיחה עוד ארכה וארכה וקשה היה לנו להיפרד עד שקבענו את "הקפה הבא" בדרך שבין ירושלים לרמת השרון, וכמו שאני מכירה את עצמי זה יהיה רבה יותר קרוב לרמת השרון.


יש מגוון עשיר של מי שמשמשים לנו מזון לגוף ולנפש

את המזון שלי אני בוררת היטיב ולא מוכנה להכניס לגופי מה שנתפס כלא מתאים. 
מזון לגוף ומזון לנפש יכולים להשלים זה את זה כמו גם המזון הנכון לעור הפנים. כל מה שנכנס לפינו, כמות המים, התכשירים המונחים על הפנים והצוואר יהפכו מהר מאוד לכרטיס הביקור שלנו- המראה שאנו משדרים.
אחד הדברים החשובים לעור פנים בגיל שלנו הוא קרם הזנה. קרם ההזנה של לבידו מבוסס על שמן זרעי נר הלילה ופרחי קלנדולה אורגניים (צפורני החתול ) המכילים חומצות שומן אומגה 6 ו-9. הקרם מכיל גם שמן לבונה, גרניום, חוחובה, אלוורה ותמצית גזר.
הוא עשיר בויטמינים ומינרלים התורמים להרגעת העור, הקלה ומניעת נזקי עור כתוצאה מהזדקנות העור.
לקרם ההזנה מרקם קליל הנספג במהירות- מעולה גם כבסיס לאיפור- מתאים מאוד לקיץ.
הקרם מאזן שומניות וחומציות בעור ובכך מעניק מראה עור נקי, אחיד וחלק- ללא אזורים שומניים ו"מבריקים".
המוצר טבעוני אינו מכיל גלוטן ומתאים גם לגברים להרגעת העור והאדמומיות לאחר הגילוח. 
(בעלי כבר "שם עין" על הקרם אחרי שנתתי לו לנסות ואני חייבת להסתיר אותו מעיניו... )😐

מתוך ההתנסות שלי והשימוש בקרם ההזנה לאורך התקופה האחרונה, יכולה להעיד שעור הפנים חלק והמגע רך ונעים. 
התחושה הכללית שהקרם מרווה את העור מה שמשמעותי לי בעיקר לאורך שעות היום מאז מרחתי את הקרם. כל עוד לא ניכרת תחושת יובש ועצקוץ אני מרגישה מצויין עד לטיפול החוזר בערב. 






קלנדולה

נר הלילה

מסתבר שרונית ואני עדיין בוחרות נכון. שיחות הטלפון שלנו למרות המרחק הפיזי תמיד נוגעות במקומות שאנו משיקות ביום יום מבלי שנדע שזה קורה. 
אוהבת את רונית מאוד ואוהבת אותה יותר כשאני יודעת שהיא אוהבת את לבידו.




קרום ההזנה של לבידו מתאים לעור רגיל עד שמן. הוא נבדק קלינית והוכח כי אצל 100% מהנבדקים חל שיפור ניכר בלחות ובמיצוק העור.
הוראות שימוש: מומלץ למרוח על עור פנים נקי ולח, בוקר וערב ולפי הצורך.
מחיר הקרם עד ה14.8- 150 ₪ במקום 169.90 ₪.

לקניה ישירה הכנסו לכאן






רונית ואני כשהיינו קצת (הרבה) יותר צעירות 
















ריקי ברוך













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה