יום שלישי, 21 באוגוסט 2018

"הסודות שלה" רומן מרתק מאת בטי נעים











זה קורה לי לעתים רחוקות. אני לוקחת ספר חדש לידי מתיישבת בכורסה ואחרי מספר שורות אני רוצה להעמיד את היום שלי על - hold, לשכוח את כל המטלות ולשקוע בספר.
יש ספרים שהמניע המרכזי בעלילה משתק לי את אורח החיים ומשדל אותי ל"דבר עברה". 
שאני אומרת "דבר עברה" אני מרמזת שכל חטאי הוא שאני שוקעת בקריאה "על חשבון" כל מה שמחכה לי ולא יתבצע מעצמו...


השבוע זה קרה לי דקות קצרות אחרי שהתיישבתי ובידי הספר "הסודות שלה", ספר חדש שכתבה בטי נעים. יש ספרים שמשהו מושך אותך מבלי שתדע לשים את האצבע על הסיבה. ספר שכזה אני אוהבת יותר מכל. 















"הוא לקח אותי ביד והוביל אותי לאחד החדרים הפנויים שבדירה. החדר היה אפלולי, היתה בו מיטה זוגית עם מצעים אדום-לבן, היתה  מוסיקה רגועה בחדר, ריח של לבנדר, ריח ממכר כזה...האור הקטן שהיה בחדר הגיע מהנרות שהיו דלוקים. הרגשתי כאילו שאני חלק מסרט אהבה טוב. שוקי ניגש אלי, התקרב, הצמיד את גופי לגופו והתחיל לגעת בי...הוא ליטף אותי ועבר על כל חלק בגופי. המגע שלו היה עדין וחזק באותה המידה, אהבתי את זה. אהבתי את האחיזה שלו...הוא ידע בדיוק מה לעשות איתי ובאיזו עוצמה לגעת בי, לנשק אותי... 'אפשר להוריד לך את החולצה?' 'בטח שאתה יכל'... צרחתי לעצמי בקול שרק אני שמעתי. הוא הוריד את החולצה ומיד אחריה ירדה החזיה. החזה שלי עמד באופן מושלם, הפטמות שלי הזדקרו מרוב התרגשות..." (עמ' 71)


 "הסודות שלה", הוא רומן בו  סובבים על ציר היחסים והמין, חייהם של נשים וגברים. רומן מעורר ובו נגיעות ארוטיות, המבוסס על שיחות ששוחחה בטי נעים עם מטופליה לאורך השנים האחרונות.  
יש משהו מרתק בלהיות שותף לסודותיו של האחר, להכיר מקרוב את הקשיים המטלטלים אותו ואת הדילמות שמאלצות אותו לקחת החלטה ולבחור להיכן להניע את ציר החיים מהרגע הזה ואלך.
בכל שקשור לסודות שלה זה היה מרתק, מסקרן וסוחף.

גמעתי את הספר בשתי יממות ואז חזרתי להשלים את כל המטלות... 




בטי נעים‫, בת 46 ואימא לארבעה‫. מי שכתבה את 
״הכול אפשרי בקלות ובפשטות״- מדריך להעצמה עצמית, בעלת תואר שני בלימודי היסטוריה וחינוך, מנטורית ליצירת שינוי חשיבה ותודעה. נטורופטית מוסמכת‫. מורה ומטפלת בתטא הילינג‫. 
בטי היא המפתחת של שיטת "הכל אפשרי בקלות ובפשטות" ליצירת שינוי והתפתחות אישית דרך אמונה. מודעות ואהבה עצמית. זהו ספרה השני.



הסודות שלה / מאת: בטי נעים
עורך: אלישע בן-מרדכי
הוצאת אסטרולוג
225 עמודים, 98 ש"ח














ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה