יום ראשון, 5 באוגוסט 2018

muvix - הסרט הוא רק תרוץ....








השבוע חגגתי יום הולדת עגול במיוחד, במהלך כל החודש שקדם למועד הודעתי שוב ושוב לבני משפחתי וילדי שלא יחשבו לרגע להפתיע אותי בנשפים, חגיגות עמוסות מאכלים ומוזמנים י בא לי לחגוג רק איתם. בעלי שני ילדי ובני זוגם.
את הבחירה האמתית לאירוע העברתי עליהם? איזה סרט תרצו לראות שאלתי והעברתי בקבוצה את הקישוריות לאתר 
muvix בחירת הסרט הגיעה מהר יותר ממה שחשבתי
כאן נחגוג לי יום הולדת הודעתי באופן רשמי
החברה הרימו גבה. עד שהסברתי שחגיגה כזו עוד לא הייתה... 









אמש לקראת צאת השבת הגענו ל Muvix Concept במתחם התחנה שבנווה צדק.
Muvix Concept, הוא מתחם הקולנוע הראשון בתפיסת ה-™Muvix Smart Cinema, שטח מעוצב המספק חוויה חברתית חדשה, וכולל בר, מטבח ומספר חללי הקרנה פתוחים, בגדלים שונים. בכל חלל, נהנים הצופה וחבריו מחוויית צפייה איכותית בתוכן ובמועד אותו בחרו, ומאוכל ושתייה המוגשים למקום מושבם, ללא הפרעה לצופים בחללים



קבלת הפנים במקום כשניחוח נפלא של פופ קורן ממלא את הלובי של המקום, הייתה שמחה ונסכה בנו תחושה נפלאה של בית, הצוות שקיבל את פנינו במשקה נתן הסבר קצר לשימוש באפליקציה, מצוידים באזניות נכנסנו לחדר הפרטי שהיה עמוס בלונים צבעוניים לרגל יום הולדתי (גם אתם רוצים?? ) 
דקות קצרות אחרי שכבה האור הגיעו, פיצות, שתייה, פופקורן טרי ואנו התרווחנו ביחד שלנו ושקענו בסרט מצוין. 
כמעט כמו בבית רק שהרבה יותר מפנק!!! 




 





Muvix הינה חברת טכנולוגיה ישראלית, אשר שמה לה למטרה להוביל מהפכה עולמית בחוויית הקולנוע. באמצעות טכנולוגיה של Movie-On-Demand שפותחה במיוחד למקומות הקרנה ציבוריים כשנקודת המוצא היא שצופה תמיד במרכז. בבית הקולנוע של Muvix, הצופה בוחר/ת את מי שיסב סביבו בזמן ההקרנה, בוחר את הסרט שיוקרן, את שעת ההקרנה ואפילו את השפה.


המוטו של Muvix

  Any Movie. Anytime. Any Language. Anywhere


הייחוד של Muvix הוא ביכולת להקרין מספר ערוצי תוכן (סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה, אירועי ספורט, הופעות בשידור חי, הרצאות ועוד) במקביל באותו חלל / מרחב ציבורי ללא הפרעה ביניהם. 
לצורך כך, פיתחו ב Muvix  סדרת טכנולוגיות ייחודיות (פטנטים) עולמיים, יצרנו תפיסות אדריכליות ועיצוביות חדשות, תפריטים מורחבים הכוללים אוכל, שתייה קלה ואף אלכוהול. שילוב כל האלמנטים הללו מספקים לצופה וחבורתו חוויה חברתית חדשה וטובה יותר, מעבר לאולם הקולנוע









יש לכם אירוע מיוחד? מתחשק לכם לקיים מפגש אינטימי באווירה שונה עם כיבוד המוגש לכם ישירות בלחיצת כפתור באפליקציה, בחדר אינטימי ובמיקום מושלם? 

אז....  בואו לצפות בסרט שבא לכם, עם מי שבא לכם, מתי שתרצו, בדיוק כמו שתמיד חלמתם!












ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה