יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

המשחק 2 - מאת דנה אבירם ספר נוער חדש








דומה כי בגילי ולמי שחתמה בימים אלו את העשור השישי לחייה, הייתה המילה גיימר אמורה להיות זרה  ואולי גם לא ממש מובנת. אלא שאני אם לילד גדול (בן 30) שהוא גיימר מושבע כבר 3 עשורים. מסתבר איפה שה"מחלה" הזו אינה עוברת עם השנים ולעתים אף טומנת בחובה "רווחים". בכל שקשור לבן שלי התשובה כבר בפנים... 
מי שהרחיק לכת עם התחביב והס מלהוסיף.  


לאחר שקצר שבחים והיה לרב-מכר בקרב בני נוער והוריהם, "המשחק1" – ספרה המוצלח של דנה אבירם, חוזר לזירה עם מספר 2 בטרילוגיה ומבטיח לקחת את הילדים רחוק בדמיון אל החלל הקיברנטי שבראשם.

הפעם אלו הם שבעה גיימרים הנכנסים שוב למשחק המציאות המדומה, על מנת למצוא בו את הנסיוב: תרופה שתציל את מיקה חברתם, השוכבת בבית-החולים מחוסרת הכרה.
אין הם יודעים שברגע כניסתם למשחק, יפעילו "כוכבי השחור" קוד חירום שייאלץ אותם להיפגש עם הסיוטים הנוראיים ביותר שלהם, פנים אל פנים.
במהלך המשחק נלחמים הגיבורים בנחשים אימתניים, בציפורי מוות שצונחות מהשמיים ומגלים סוסה מכונפת נושאת סוד; אך האתגר האמיתי שלהם הוא התמודדותם האישית והפרטית עם פחדיהם העמוקים והכמוסים ביותר.








" לקח לכם הרבה זמן להגיע," קרא קול גבוה וברור מעברו השני של החדר. אדם ושרה קפאו על מקומם. הם הביטו לכיוון ממנו בקע הקול וראו דמות מתרוממת מכסאה וקרבה לעברם וחפץ ארוך נתון בידה.
"אהההה... נכנסנו לכאן בטעות. סליחה. אנחנו רק ילדים..." המהמה שרה, נצמדה לאדם ונגעה בידו כאומרת-תתכונן לברוח.
"בטעות אה?" נשמע צחוק קצר, לא חשבתי ש"כוכבי השחר" ישלחו ילדים להרוג את החבר שלי, אבל מה זה משנה? הם הרי שולטים במוחות שלכם בכל מקרה!" הדמות הרימה את החפץ הארוך בתנועה  חדה והתקדמה לעברם...." (77-78 בספר)

"המשחק", טרילוגיית המתח המרתקת והחדשנית של הסופרת דנה אבירם, משלבת בין עולמות פנטזיה, דמיון ומציאות ובכך נוגעת בעולמם הפנימי והחברתי של בני הנוער באופן שאף ספר לא עשה זאת לפניו, מה שהופך טרילוגיה זו ליצירה ספרותית חדשנית ופורצת דרך שהצליחה לשכנע גם את הגיימרים הדגולים, להרפות מן המסך ולקרוא.

במהלך המשחק הם נלחמים בנחשים אימתניים, בציפורי מוות שצונחות מהשמים ואף מגלים סוסה מכונפת נושאת סוד, אך האתגר האמיתי שלהם הוא התמודדות עם פחדים. האם הם ישרדו את המשחק? 



"המשחק 2" הוא הספר השני בטרילוגיה זו וספרה העשירי של דנה אבירם, סופרת ילדים ונוער. ספריה, "סלפי אחד יותר מדי" ו"חולמת להיות אלופה" כיכבו במצעדי הספרים של משרד החינוך בשנים האחרונות ונבחרו כספרים האהובים ביותר על ילדי ישראל. אבירם גם חתומה על סדרת "גולשים" פורצת הדרך, ועל סדרת "סלפי" שריגשה נוער בכל רחבי הארץ.





________
המשחק 2 - מאת דנה אבירם ספר נוער חדש
להשיג בחנויות הספרים ובאתר רימונים בהנחה לגולשי האתר.
הנחה מיוחדת נוספת תינתן לחברי מועדון הקוראים של רימונים.

283 עמודים | מיועד לבני נוער | מחיר קטלוגי: 98 ₪ |

רימונים הוצאה לאור מתמחה בספרי ילדים ונוער ובספרות עולם קלאסית מתורגמת. 

להוצאה גם סדרה רומנטית – סדרת "פנדורה" ומועדון קוראים ומנויים.














ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה