יום ראשון, 5 באוגוסט 2018

לחזור לבית הספר דרך אתר פלפוט










יש לו ריח מיוחד ליום הזה שכולם חוזרים לבית הספר
זוכרת את שנותי כתלמידה וזוכרת טוב יותר את ההתרגשות של תלמידי בכל השנים שהייתי מורה
התחלה חדשה-התחדשות אמיתית בתקווה שהשנה נצליח לקיים את כל ההבטחות שהבטחנו.









לקראת שנת הלימודים החדשה חברת פלפוט משיקה אתר קניות מקוון, הפונה ישירות לצרכן.
באתר יימכרו מוצרי החברה, לצד קולקציות עדכניות ומותגים במחיר מוזל.
למשך תקופת ההשקה: משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 99 ₪
חברת פלפוט, מהשחקניות הוותיקות והמובילות בישראל, בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרי חזרה לבית הספר, מתנות כרטיסי ברכה, ומזכרות, משיקה אתר קניות אונליין חדש, אשר יאפשר לראשונה לרכוש את מגוון המוצרים של החברה באופן ישיר.

האתר מציע שירות משלוח עד הבית תוך 7 ימי עסקים, ויכלול מאות מוצרים במגוון בעיצובים מיוחדים, אותם ניתן יהיה לרכוש במחירים נמוכים, ביניהם: מוצרי חזרה לביה"ס- תיקים, קלמרים, יומנים, מחברות, ציוד כתיבה, לוחות שנה, קופסאות אוכל ועוד. 










עוד ימכרו באתר מדבקות ומוצרי יצירה כמו חותמות עץ, דלי יצירה, תמונות בעיצוב אישי. מתנות כדוגמת מנורות לחדרי ילדים, קופות חיסכון, כיסאות, כריות, אזניות, בקבוקי שתייה, כוסות, ספרי זיכרונות, מוצרי נסיעה ושעונים. כרטיסי ברכה ואגרות במגוון דוגמאות וכיתובים, משחקים צעצועים ועוד.


פלפוט היא זכיינית של מגוון מותגים מוכרים ואהובים כמו מותגי דיסני - מיקי ומיני מאוס, פרוזן, ספיידרמן, הנוקמים, קארס, ומלחמת הכוכביםף ליגת האלופות וקבוצות הכדורגל ברצלונה, ריאל מדריד, מכבי ת"א, ומותגים נוספים כגון: מפרץ ההרפתקאות, פול פרנק, הכפולה, הלו קיטי, מטוסי העל, וונדר וומן, באטמן, סמי הכבאי, ריפקארל, סמיילי, מיניונים, קומקס, ועוד. פלפוט גם מייצגת בארץ את תיקי המותג TOTTO, וכן מפיצה בלעדית את תיקי הגב של מותג הספורט Under Armour.

זו הפעם הראשונה שהמוצרים של החברה יימכרו תחת פלטפורמה אחת והמחירים יהיו נמוכים ואטרקטיביים. בעתיד אף יוצעו באתר קולקציות ייחודיות, הטבות ומבצעים בלעדיים לרוכשים אונליין .



את מוצרי פלפוט ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות ה
מובחרות למכשירי כתיבה ומתנות, ומעכשיו אף באתר המכירה החדש של החברה, אתר קניות אונליין חדש, שמאפשר לראשונה לרכוש את מגוון המוצרים של החברה באתר












ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה