יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

נתחי סויה בגזר ואננס + קופון הנחה










"אמא אני רעבה"!!! 

קדמה את פני הקריאה האבודה כשלחצתי על קבלת השיחה וניסיתי להשחיל-"היי"!

"כמה רעבה?" שאלתי כדי למתוח את זמן התשובה ולהספיק להיזכר מה יש לי שיתאים לדרישות הספציפיות של בכורתי.

לא בא לי! 

ענתה לי 3 פעמים בזה אחר זה כשניסיתי לעניין אותה בסוגי מנות שדרשו ממני רק חימום קל.

"אז יש לי נתחי סויה!" אמרתי, "עוד לא טעמתי אותם"! הוספתי.
"סבבה! תארגני לי מנה עם ירקות ואורז!
"כמה זמן יש לי"? בקשתי להתאפס על שעון העצר
"25 דקות לפי ה waze"! השיבה, "ואל תשכחי גם להכין לי סלט ירקות קצוץ" שרבבה לפני שסגרה.













סגרתי את הטלפון ונכנסתי למטבח
שלפתי מהמקרר את נתחי הסויה בטעם עוף של טבעול  והכנתי על קרש חיתוך.
מהפריזר הוצאתי כמה יחידות אפונה עם קליפה שהיא אוהבת. 
קלפתי גזר ופרסתי לטבעות עבות.
קצצתי 2 שיני שום.
פרסתי כמה טבעות בצל .
ופתחתי קופסת אננס קטנה כולל המיץ.
מלח ו פלפל גרוס.


ההכנה
במחבת רחבה עם מעט שמן זית, שיני השום קצוצות, ריככתי את טבעות הגזר והבצל.
אחרי 4-5 דקות הוספתי את נתחי הסויה ואת קוביות האננס. 
הוספתי את מיץ האננס שהיה מהקופסה והבאתי לרתיחה
בישלתי עוד מספר דקות תוך הקפצת המחבת, הוספתי כמה עלי אפונה ירוקה (כן אני קונה אותה בתרמילים)
תיבלתי, כיביתי את הלהבה וכיסיתי.
בדקות שנותרו חיממתי את האורז שהכנתי לארוחת הצהריים, וברגע שנכנסה ערמתי על הצלחת והגשתי

אחרי שהשתרר שקט גדול... החיוך שלה אמר הכל...



זו גם הזדמנות להמליץ לכם על נתחי סויה בטעם עוף מבית טבעול. הם עסיסיים, טבעוניים, עשירים בחלבון וניתן לשלוב אותם בכל מתכון כשזמן ההכנה קצר ומהיר להגשה.






ויש גם קופון הנחה מכאן

















ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה