יום ראשון, 23 בדצמבר 2018

קבלו 50% הנחה על כל מוצרי גאיה קוסמטיקס - עד סוף השנה













לכולנו יש יום הולדת וכל אחד בוחר לחגוג אותו בדרך שהוא אוהב.
את מוצרי גאיה קוסמטיקס אני מכירה כבר מספר שנים ומדף הטיפוח והאיפור שלי גדוש בכל מוצרי החברה כי הפנים שלי חשובות לי ואני מניחה עליהן רק מה שנכון ואינו מזיק. 












בימים אלו חוגגת גאיה קוסמטיקס יום הולדת - 7 -  ומחלקת לנו הנחות בכל סניפי הרשת
בואו להנות ולרכוש מתנות סיום שנה, מתנות לעצמכן, לחברות, לאמא, לאחיות לכל מי שאתן אוהבות כי 
המבצע הפעם חסר תקדים - 50% הנחה על כל החנות עד לסוף החודש - תאריכי מבצע: 23-31.12.18 

 שימו לב לפרטים: 
• ללא הנחת מועדון
• ללא כפל מבצעים והטבות
• לא כולל הטבת יום הולדת
• לא כולל ערכות
• ההנחה נגזרת ממחירים מלאים (RRP)
• עד גמר המלאי בכל סניף
• ט.ל.ח










 




קו המוצרים של gaya cosmetics מתאים לכל אישה בכל גיל.
מוצרי הטיפוח והאיפור המינרלי על סגולותיו הטבעיות מתאים לכל סוגי העור בזכות אותם רכיבים ומסנני הקרינה המותאמים לסוגי אקלים שונים 
כולל האקלים הים תיכוני הלח והחם שבישראל.










ליין הטיפוח של gaya מועושר בחומרים טבעיים המטיבים עם עור הפנים. 
ויטמינים, מינרלים,שמנים, צמחים וחומצות שהסינרגיה ביניהם מגמישה את העור, 

שומרת על לחות מיטבית לאורך שעות, שומרת על מרקם ומטשטשת את את פגעי הזמן

ליין האיפור המינרלי של gaya עשוי 100% חומרים טבעיים. 
כל התכשירים נטולי פראבנים, נטולי כימיקלים וחומרי בישום.


לרשימת הסניפים הכנסו לכאן 

בואי עכשיו לאחד מסניפי המותג או כנסי לאתר ותחדשי לך את המלאי! 
קבלי  50% הנחה על כל החנות עד לסוף החודש - תאריכי מבצע: 23-31.12.18 
















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה