יום רביעי, 26 בדצמבר 2018

"שמונה ימים"-מסע לקילוף עצמי מאת אלי שחף מומחה לשינוי הרגלים.












"כן אמר. גם אני... זה קשה לי מאד. בימים האלו שלנו יחד הרגשתי קרוב אליך מאוד, ואני מודה שאחרי הרבה זמן רע בחיים שלי את גרמת לי להרגיש שוב חי ומאושר. אני שמח, ולך יש חלק גדול בשמחה הזו. ללכת עכשיו זו החלטה של מנהיג וכמו בכל בחירה יש מחיר לשלם. המחיר שאני משלם הוא הקסם שיצרנו בימים האחרונים יחד ויש לי רגשות אליך. אני מודה. לעזוב אותך ולעלות על מטוס זה נראה לי הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים. אני חוזר הביתה עכשיו. אני לא חייב, אני בוחר. אבל הכפר הזה תמיד יהיה חלק ממני ואני אבוא לבקר שוב באפריל, כשאצלנו פסח. ...
הוא אחז בידה ושב השתררה ביניהם שתיקה" (עמ' 240-241 בספר)













זהו סיפורו של ציקי גורן איש הייטק שניצב בפתחן של שנות הארבעים לחייו לשם הגיע ממורמר בצל תהליך גירושין מתיש, בעיות כלכליות ותחושת חוסר מימוש בעבודה.  בהחלטה של רגע מחליט ציקי לעלות על המטוס לאיטליה לפגוש בחברו דימה החי שם שנים. בכפר הנסתר המוקף בעצי לימון על פיסגת אחד ההרים באיטליה, יוצא ציקי למסע קסום בן שמונה ימים,. בפסגת ההר הזה בין עצי הלימון ובתוך הטבע המוריק מוצא ציקי את עצמו ולומד דרך חיים חדשה ואהבה. 
לצד סיפורו הייחודי של ציקי מביא הכותב את הדרכים בהם הלך כדי להתעורר מהקושי האישי שלו בו חי .

עוד בספר כלים מהפכניים ומעשיים אותם יכל כל אחד מקוראי הספר ליישם בחיי היום יום של עצמו. 
שימוש נכון בארגז הכלים יביא כל אדם לחיים מלאי שמחה ותשוקה. 
אני ממליצה! 


אלי שחף הוא מומחה לשינוי הרגלים.  הוא אחד המאמנים והמנטורים המובילים בישראל. 
















שמונה ימים-מסע לקילוף עצמי 
כתב אלי שחף
הוצאת מדיה 10
















ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה