יום שני, 31 בדצמבר 2018

בריאוטון - התשובה הטבעית לדלקות האוזניים בפעוטות







היא כבר בעשור השלישי לחייה ובעוד זמן קצר תהפוך לאמא בזכות עצמה ותשדרג אותי למעמד הסבתאות. בשנות ה90 בימים שיערה הייתה תינוקת והיכולות הרפואיות היו הרחק מאחור, חזרו דלקות האוזניים מהם סבלה שוב ושוב וכאם צעירה שלא קבלה את התשובה הראויה ממערכת הבריאות, נשארתי חסרת אונים ונשמעתי להוראות הרופא בכל פעם שקבלה את בקבוקוני האנטיביוטיקה או רותקה תוך בכי קורע למיטת הטיפולים במרפאה בזמן שרופאה חסרת אמפטייה שואבת את הנוזלים שהצטברו באוזניה הרכות (הכל אמת!)
באחד מערבי שישי כשאמרתי די! ארזנו את עצמנו והתייצבנו בחדר מיון-האופציות שעמדו על הפרק היו שוב אנטיביוטיקה או כפתורים. נאלצתי להסכים לקורס נוסף של אנטיביוטיקה כי הכפתורים לא היו מבחינתי אופציה.














בימים אלו משיקות מרפאות שמעתי המתמחים בטיפול טבעי בדלקות אוזניים - את בריאוטון-חליטת צמחי מרפא סיניים
דלקות אוזניים חוזרות ממהם סובלים מליוני ילדים בעולם הם תוצאה של וירוסים או חיידקים שמקורם לרוב בדרכי הנשימה 
ומשם עוברים דרך תעלת השמע (התעלה האוסטאכית) לעבר האוזן התיכונה. תעלת השמע הינה צינורית המחברת את חלל האוזן התיכונה עם חלל הפה. תפקידה של תעלת השמע לנקז נוזלים מחלל האוזן התיכונה לעבר הפה. הפגיעה בתפקוד תעלת השמע גורמת להצטברות נוזלים הלוחצים על עור התוף וגורמים לכאב. חלל האוזן התיכונה במצב תקין מלא באוויר כדי לאפשר לגלי קול הפוגעים בעור התוף לעבור דרך מערכת העצבים למוח. כאשר החלל הזה מתמלא בנוזל נגרמת ירידה בשמיעה.







שכיחות דלקות האוזניים בקרב ילדים ופעוטות בגילאי 6-24 חודש, נובעת ממבנה אופקי של תעלת השמע המקשה על תנועת הנוזלים להתנקז. עם הגיל מתרחבת ומתארכת התעלה ושכיחות הדלקות הולכת ופוחתת. 
ברוב המקרים של דלקת באוזן התיכונה ימליץ הרופא על טיפול באנטיביוטיקה, למרות שרוב הדלקות הן על רקע וויראלי (שאינו מגיב לטיפול האנטיביוטי- אנטי חידקי) כמענה מהיר לבעיה. אצל כ 10% מהילדים בממוצע שיטופלו באנטיביוטיקה הטיפול לא רק שלא יועיל, אלא שהאנטיביוטיקה עצמה עלולה לחולל תופעות לוואי, בניהן החלשות מערכת החיסון ופגיעה באיזון חידקי המעי. כך, שבסיום הטיפול, תוך מספר ימים, עלולה להופיע דלקת חדשה ולאחר כשלוש דלקות בממוצע וניסיון בטיפול באנטיביוטיקה מסוגים שונים, יומלץ להורים לבצע ניתוח "כפתורים" או טיפול ארוך טווח באנטיביוטיקה במינון נמוך.


אלי פוליטי מייסד "מרפאות שמעתי" המוכר בקרב הורים לפעוטות המתמודדים עם דלקות אוזניים חוזרות ונשנות, בוגר לימודי רפואה סינית בלונדון* הנו מטפל בעל ניסיון עשיר בטיפול בדלקות ללא אנטיביוטיקה, באמצעות צמחי מרפא סיניים מעל 29 שנה!













להבדיל מהטיפול המסורתי בבעיה, מבוסס הטיפול ב"מרפאות שמעתי" על מתמציות צמחי מרפא סיניים, המופקות בטכנולוגיה פארמקולוגית מתקדמת ומוגשות כאבקה הניתנת לערבוב עם המזון או המשקה האהוב על הילד. היקף ההצלחה בטיפול בדלקות אוזניים חוזרות בילדים במרפאה כה גבוה, עד שהחזר מלא של עלות הטיפול מוצע להורים הפונים, במידה והטיפול לא יצלח.

הטיפול באמצעות ה"אנטיביוטיקה הטבעית" מצמחי מרפא המוכרים בספרות, ניתן למשך 6-10 שבועות, מחזק את מערכת החיסון של הילד מסייע בהחלמת הדלקת, בהפחתת הכאב עד לריפוי מלא ומניעת ניתוח כפתורים ו/ או טיפול ארוך טווח באנטיביוטיקה.

פורמולת "בריאוטון" פיתוח "מרפאות שמעתי" היינה תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות, המורכב מתערובת צמחי מרפא סיניים, ממוקד לשימוש בעונת החורף. ניתן לערבב כפית מדידה (מצורפת) שטוחה בכוס משקה או במזון האהוב על הפעוט והילד, פעם ביום, לתמיכה במערכת החיסונית וסיוע לגוף בהתמודדותו מול הוירוסים הנפוצים. 
הכמות במיכל היא לכ 30 יום בעלות של 70 ש"ח. 
המוצר צמחי ובהכשר חתם סופר.

מידע נוסף על מרפאות שמעתי,ביוקנעם ובצפת, ועל ניסיונו העשיר של אייל פוליטי
הכנסו לאתר  או לדף הפייסבוק. טלפון 0527687252
























ריקי ברוך




2 תגובות:

  1. מומלץ בחום לכל מי ששלחו לו את הילד לניתוח כפתורים בגלל דלקות אוזניים חוזרות!

    השבמחק