יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

חדש על המדף-"ליצור חיים מתוך בחירה" מאת איריס לייכטמן









"אמונה היא מחשבה שהתבססה היטב בתודעה לאחר שחזרה על עצמה בנחישות ובהתמדה, מפעם לפעם". כותבת איריס לייכטמן בספרה "ליצור חיים מתוך בחירה" .
"המחשבה שהתבססה הפכה לאמונה מנהלת אותנו בחיים. ואנו כלל לא מודעים לכך שהאמונות שלנו מנהלות אותנו ויוצרות עבורנו את המציאות שבה אנו חיים"!
מוכר לכם?
"עלינו לדעת כי מציאות ניתנת לשינוי על ידי שינוי מחשבות ואמונות.
"דומה מושך דומה". האמונות שלנו מושכות אליהן אמונות זהות.
"כדי ליצור מציאות אחרת יש לשנות את האמנות, אמונות אחרות ימגנטו אמונות דומות להן, והן ייצרו עבורכם מציאות אחרת" (עמוד 48-49 בספר)












לכולנו יש סל של אמונות עליו הוא גדלנו מילדותנו. אמונות שנרכשו בעיקר בנסיבות הסביבה בה אנו חיים: הורים, מורים, קהילה, תרבות, חינוך ועוד... 
לרבים מאיתנו זה קרה, קורה ויקרה. אנו "מתעוררים יום אחד" וןניצבים מול מציאות  לפיה לא הכל נראה לנו נכון ובטח שלא משרת את הווית חיינו. אנחנו עוצרים שואלים ומנסים להבין האם זה הרגע שהיקום שולח לנו מסרים כדי ש"נחשב מסלול מחדש".  


מתוך ניסיון חייה ועיסוקה המקצועי בתחום האימון והליווי להעצמה אישית ונשית למדה הכותבת למדה איריס לייכטמן שניתן לחיות חיים אחרים, חיים של הנאה, שמחה וחיות. חיים שיש בהם מיימד של איכות.
ההבטחה: :אתם יכולים ליצור לעצמכם את החיים שאתם רוצים"





שמונה שערים מפורטים מביאה איריס בספרה: שער זוגיות ומשפחה, שער השתנות, שער הגוף, שער עשייה, שער כלכלי, שער לשבת וחג, שער נתינה עד לשער הסיום.
בכל שער מביאה איריס את הכלים לפתחו של כל אדם שרוצה לשנות את מציאות חייו בתחומים המוזכרים.
מעל הכל ניצבת שיטת האימון שפתחה-"מודל הבית הביולוגי".
בעבודה עם המודל נוצר תהליך ממוקד מטרה ולאורכו מתנהל האימון. כמו בכל סדרת אימונים גם במודל הנוכחי חוברים לתהליך אמונות, הרגלים, ערכים, רגשות, מחשבות היוצרים את המציאות שאנו שואפים לשנות.


הספר משקף את סיפור חייה של איריס, את השינוי שחוללה בחייה ומתאר דרכים ליצירת מציאות חדשה אליה משתוקק כל אדם- מציאות של בחירה, ל שמחה ושל חופש. 




מאת איריס לייכטמן
הוצאת מדיה 10 






















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה