יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

"מונדרה" רומן חדש מאת מאיר גז




"כשנכנסתי לבית הדין הרבני, הרגשתי מוזר. לפתע ראיתי מול עיני את מה שיתרחש בעוד כמה דקות. אינני יודע אם זו הייתה התקווה שציירתי לעצמי או שזו יכולת של המונדרה, אבל הדיין  לא דחה את הנושא ובאותו יום קיימנו את טקס הגירושין. סיגל הייתה המומה."

מהו מונדרה? אגדה? סיפור דמיוני? כוח קמאי הפועל ומשפיע על העבר, על ההווה ועל העתיד? אריק דנן, גיבור הספר מונדרה, בן ארבעים פלוס, נשוי ואב לילדה, עובד בחברת ביוטק.




"מונדרה" הוא סיפור דמיוני מרתק, ספר הביכורים מאת מאיר גז.
הספר מטלטל וסוחף את הקורא לתוך עלילה מרתקת, עלילה מורכבת ומרגשת כשלעתים יוצרת את התחושה שאין לה מוצא. 

כשלקחתי את הספר לידי לא יכולתי להסיר ממנו את העיניים. הוא הלך איתי לחדר הכושר ומילא את הזמן בדקות שעמדו לרשותי עד לתחילת האימון. הוא הלך איתי לבית קפה בשעת בין הערביים השאיר בי המון שאלות, סוגיות בלתי פתורות לאורך פרקים רבים. כשפאזל האירועים התחיל להשתלב, הצלחתי לקבל בהדרגה את התשובות. 








גיבור הספר, נשוי ואב לילדה, חווה משבר בנישואים ואינו מבין מדוע. אהבת חייו הפכה לאישה שהוא לא מכיר. במקביל הוא מגלה שיש מי שמנסים להתנקש בחייו, ושיש מי שעוקבים אחריואריק נקלע לסיטואציה קשה בה העבר והעתיד משחקים בו (וגם בי !) כך שההווה הופך לבלתי אפשרי. הוא נאלץ להתמודד עם עולם תחתון, משפחת פשע מובילה, מיליונר מסתורי, משטרה ומחלקת חקירות. בעודו מתמרן בין נישואיו הקורסים, ילדתו היחידה, עבודתו ואהבות חדשות ומסתוריות, הוא מנסה לחבר בין כל המאורעות ולשמור על שפיותו, כשמעל הכל מרחף המונדרה המסתורי


"מונדרה" כתב מאיר גז
בהוצאת סגול .152 עמודים. המחיר 69 שקל.
להשיג ברשתות הספרים ובאתר
*זהו ספרו הראשון של מאיר גז, מנתח מערכות, מגשר, משורר וסופר

















ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה