יום שבת, 8 בדצמבר 2018

בואו לטעום ולרכוש את פרי העץ והאדמה ב-"מן האדמה"- מעדנייה ודוכני המכירה












"טעים שם"! אמרה לי אפרת חברתי כשהצעתי לה לבוא ולפגוש אותי בסניף "מן האדמה" שבמרחק דקות מביתה."אני עובדת"! ניפגש רק מחר, ענתה לי, "תביאי לי מהגבינות המעולות והיין שלהם" הוסיפה ונעלמה בחזרה אל שגרת המתאמנים שלה. 

בסוף השבוע האחרון תחת גשם עז של ברכה, עשיתי את דרכי לכפר סבא הירוקה כדי לטעום והכיר מקרוב את השפע המוצע במעדניית "מן האדמה" במקום.
והשפע-אכן מבורך!





 



"מן האדמה" ממוקמת בפינת דמרי סנטר. מעדנייה שוקקת חיים וטעמים. כל הבא בשערי המקום מתקבל בחיוך וכוס יין. ובפנים עולם שלם ומבחר אינסופי של יינות, בירות, גבינות, סלטים, אגוזים, ריבות, מיני חלבה, פסטות טריות, דבש, טחינה, מלוחים, מטבלים, אמפנדוס, שוקולד משובח, תותים ומתוקים המוגש לעינכם ורק תצטרכו לבחור. (לא מבטיחה שיהיה לכם קל!!! )
צוות של מסבירי פנים ואושרי האחד, יעזרו לכם "להתמודד" עם הסוגיה הקשה: אלו מתוך 350 סוגי הגבינות שעל השולחן העמוס מתאימות יותר למטרה, לטעם וליין שאתם אוהבים. התוצרת במעדניה היא פרי שתוף פעולה עם מחלבות מקומיות וגבינות ייבוא. 
את המדפים הגבוהים גודשת תוצרתם המשובחת של בתי העסק מהטובים שבתעשיית המזון שבארץ-כחול לבן. 








 







בימי שישי מפעילה מן האדמה דוכני מעדנייה בכל רחבי הארץ ובקניונים. אם גם אתם אוהבים לשוב ולקנות במקום ממליצה לכם לחבור למועדון הלקוחות ולהישאר מעודכנים במבצעים ובהפתעות. מוצרים חדשים יושקו בחנות בכל חודש החל מינואר 2019 


מתוך החוויה שלי ב"מן האדמה" מפנקים עם כל הלב והנשמה. התוצרת נהדרת והמחירים הוגנים באמת.














הסניפים: 
נתניה רחוב הבונים 24 א. תעשייה פולג, ספי. טל 09-7926699
כפר סבא - אנגל 78 דמרי סנטר טל. 09-7926699
דוכני הרשת שישי 15:00- 8:00 *מיקומי הדוכנים עלולים להשתנות מעת לעת עפ״י שיקולי החברה
לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפיסבוק































ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה