יום שני, 17 בדצמבר 2018

זה הזמן לחופשת חורף מפנקת במיוחד- בואו למלון הבוטיק medi terre














דווקא בימים אלו כאשר החורף ממש כבר כאן ותהילת החופשות דעכה אי שם בסוף חגי תשרי, לקחתי את עצמי ואת בעלי ויצאנו למרגוע של תחילת שבוע במלון הבוטיק medi terre מלון מיוחד באופיו וברמת השרות שבו. 

medi terre הוא מלון בתפוצה של 60 חדרים בלבד. מלון בוטיק אקסקלוסיבי ברמה הגבוהה  שפתח את שעריו במרץ 2018 ותוכנן עבור שוחרי נוחות, יוקרה, שירות אישי, אדיבות ואיכות מעולה. קרבתו של המלון לחוף הים מאפשרת לאורחים נגישות טובה וחווית קיט בכל ימות השנה. 
מלון medi terre הוא מן הטובים שבמלונות בישראל. הוא נבנה בסטנדרטים בינלאומיים ומציע חדרי יחיד, חדרים זוגיים, חדרי סופריור, דלקוס  סוויטות של שלושה ארבעה חדרים עם ג'קוזי וחדר אוכל פרטי. 










קבלת הפנים במקום חמה ולבבית. המקום מקרין רוגע, השטחים הציבוריים כמו גם החדרים בוהקים בעיצוב ובניקיון, מוסיקת הרקע משתנה ומתאימה לשעה ביום. הבר המרכזי פתוח ומציע משקאות וארוחות בהתאם לדרישת האורחים. המלון ממוקם במרחק של 100 מטר מחוף הים ובצמידות למסעדות ובתי קפה. במרחק הליכה קצר מהכיכר המרכזית של העיר שם נפרש לעיננו מרחב של דוכני אומנים, מוסיקה מסעדות וברים. עוד בכיכר מגוון חנויות ודוכנים. 







 





ארוחת הבוקר מוגשת מידי בקר מהשעה 7:00-10:00 בסופי השבוע משתנים המועדים. הארוחה עשירה ומציעה מבחר של גבינות, סלטים, סוגי ביצים, יוגורטים, תוספות, אגוזים, קורנפלקס, מאפים שתיה קרה וחמה, מיצים סחוטים ופירות העונה. 

medi terre מותאם לחופשה עסקית ומשפחתית 
השהיה לילדים מתחת לגיל שנתיים היא ללא תשלום. בתאום מראש תוכלו לקבל מיטת תינוק או עריסה נוחה, אמבטיה לרחיצת התינוק, תוכלו לרכוש כל מה שתזדקקו לו בשביל התינוק בלי לצאת מהמלוןבמסעדה מוצע ​​תפריט ילדים מיוחד ומזין. ויותר מכך תוכלו לקבל גם שירותי שמרטפות במלון.




 



 



 


 

 
 
 
 
 





לילה יורד על medi terre כפי שניבט מבעד לחלון חדרי במלון  









אם גם אתם אוהבים את עצמכם ובוחרים את החופשות שלכם גם בימים אלו - מלון medi terre
הוא הבחירה הנכונה שלכם לחופשה רומנטית, לחופשה משפחתית או לצורך עסקים. אל תמתינו לבוא הקיץ כי כל החדרים במלון יהיו כבר תפוסים. 









מלון medi terre 
רחוב ניצה 20 נתניה 
טלפון 099737333
לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק
ליצירת קשר ברורים והזמנות הכנסו לכאן 























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה