יום שלישי, 2 באפריל 2019

בנות להקת פורמולה ו"הוניגמן קידס" בשיתוף פעולה לא רק מוסיקלי לקיץ 2019









איך לא חשבו על זה קודם? שאלתי את עצמי שפגשתי בשיתוף הפעולה המוצלח בין קולקציית  קיץ 2019 של מותג האופנה הוניגמן קידס ובנות להקת פורמולה שהוגדרו "מרענן הרשמי של עולם הפופ הישראלי" בימים אלו משיקות בנות הפורמולה את הסינגל הרביעי "NEW VIBE" תוך שתיף פעולה ייחודי עם חברת האופנה "הוניגמן קידס", הסינגל החדש ילווה את הפרסומת ואת קולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות.



 








בקולקציית קיץ 2019 מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג. בין הטרנדים הבולטים העונה בקולקציית הבנות ניתן למצוא: דפוסי חיות אשר ממשיכים בכל הכוח לעטר את המלתחה הקיצית. מגוון רחב של פריטים: שורטס עם דפוס מנוחש, ג'ינס עם סרט מנומר, טי שרט עם דפוס אולאובר מנומר ושמלת קולר חגיגית עם דפוס זברה כסופה. פריטי חובה בקיץ הקרוב!




 





יוצרי השיר "NEW VIBE" מילים ולחן : מיטל פטש כהן ונוי אייזן עיבוד והפקה מוסיקלית : ניב כהן 
"אם במושג "להקת בנות" ציפיתם לחבורה מצחקקת וקלת דעת, הרי שההפך הוא הנכון כשמדובר ב"פורמולה", הלהקה שממש לא פוחדת מעבודה קשה"
"ישראל היום"








להקת פורמולה: " אנחנו שמחות להוציא את הסינגל החדש לקהל המעריצים שלנו זהו מהלך כל כך מרגש. אנחנו מברכות על ההזדמנות שניתנה לנו ורואות בסינגל החדש עוד יעד שהצלחנו לכבוש ומקוות שקהל המעריצים שלנו יתחבר ויאהב את השיר שהכנו עבורו  אז קבלו את הלהיט הבא"....    


קולקציית הקיץ של הוניגמן קידס עכשיו ב 25% הנחה. תתחדשו
חג שמח


















ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה