יום שלישי, 23 באפריל 2019

מותג מוצרי התינוקות Nuby מציע נשכן סליקון חדש








הורים צעירים לומדים על תינוקם החדש בעיקר דרך ההתנסות הראשונה.
אחרי שחצו בהצלחה את שלושת חודשי כאבי הבטן של התינוק החדש בבית, מגיע שלב בקיעת השיניים. יש תינוקות שכל שן תלווה בדרך חתחתים מתישה ויש כאלה שיפתיעו אתכם בשן חדשה מבלי שתרגישו. "השן הראשונה בוקעת בדרך כלל בין גיל שלושה חודשים לגיל שנה, והממוצע עומד על שישה חודשים", מסבירה איריס כהן, רוקחת בכירה בסופר-פארם. "לרוב, השן הראשונה שצומחת היא אחת החותכות התחתונות, אחר כך זו שלידה ואחר כך שתי החותכות של הלסת העליונה, ומשם ממשיכים. עד גיל שנתיים וחצי-שלוש אמורות כל 20 שיני החלב להיות בחוץ".
"התהליך של בקיעת שן נמשך כמה ימים, שבהם התינוק יכול להיות חסר מנוחה, קצת יותר בכיין מכרגיל, ולייצר הרבה יותר רוק. החניכיים נפוחות, אדומות ומגורות, והתינוק דוחף הרבה את היד לפה, ולא רק את היד - אלא כל מה שהוא יכול. בהרבה מקרים התינוק מאבד את התיאבון, ובעיקר מתקשה לישון, ואיתו כל הבית".











למשחקים של תינוקות כמו גם לאביזרים שמהווים עבורם גירויים יש חשיבות גדולה להתפתחות הרגשית, השכלית, המוטורית והחברתית שלהם. לקראת גיל חצי שנה מתחילות בדרך כלל לבצבץ שיניים אצל התינוק שיניים ראשונות ולכן ניתן להציע לתינוק "נשכן" שאותו ייהנה להכניס לפיו ואולי יקל במעט על כאב בקיעת השיניים. על מחצלת רחבה, משטח "אוניברסיטה" ועוד שלל גירויים שיתאימו לגילו הוסיפו גם את הנשכן של נובי.
Tuggy הנשכן החדש של נובי הוא נשכן רק במיוחד עם מרקם ייחודי ונוח לחניכיו העדינות של התינוק. הוא מספק גירוי לשפתיים וללשון ומסייע בבקיעת השיניים בכך שהוא מעסה בעדינות את חניכי התינוק. הנשכן עשוי סיליקון רך במיוחד, קל לאחיזה, ללא ביספינול A.





















מותג מוצרי התינוקות Nuby מציע ערכה לניקוי האף והאוזניים, השיטה המומלצת על ידי רופאי הילדים להקלה על גודש באף אצל תינוקך. אינו מכיל ביספנול A.














ההליך הפשוט והיעיל משתמש בעצמת השאיבה העדינה המתקבלת מהלחיצה הראשונה על הבועה של המשאבה וכנסת קצה בעדינות לנחירי התינוק תוך שחרור הלחץ מהבועה. קצה הינו רך והוא בטוח ועדין לאפו ולאוזניו של התינוק!
הערכה לניקוי האף והאוזניים של Nuby, מעוצבת באופן ייחודי, בעלת קצה רך, בטוח ועדין לאפו ולאוזניו של התינוק. ההליך הוא פשוט ויעיל, המתקבל באמצעות לחיצה ראשונה על הבועה של המשאבה והכנסת הקצה בעדינות לנחירי התינוק תוך שחרור הלחץ מהבועה. הערכה מגיעה בצבע תכלת עדין. מחיר-27.90 שקל



























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה