יום חמישי, 18 באפריל 2019

"הקופסה" ספר מצויין לימי החג והאביב








הייתם צריכים לראות אותי בכדי להאמין שאת הספר הקופסה קראתי תוך כדי הבישולים והטיגונים (כן היו גם כאלו! ) לארוחת ליל הסדר. בזמן שנותר בין מחבת למחבת ועד שהפכתי צד, היה הספר הקופסה החלק האמנותי של החוויה. כבר מצאתי את עצמי קוראת ומשלבת עשייה נוספת במקביל, אבל קריאה ובישול היה השילוב הפחות שכיח. יצא טעים!! 














"... רבע שעה לאחר מכן, אני יושבת עטופה במגבת על הספה. הטלפון שלי מצפצף ואני מרימה אותו מהשולחן, מחייכת כששמו של רון מופיע על המסך. 
"הוא בטח דואג לי," אני ממלמלת לעצמי ומחליקה את אצבעי על המסך. 
רון: מה קורה? מתי את מגיעה הביתה? 
אני בוהה בהודעה במשך שניות מתלבטת מה לענות.
אני: "הכל בסדר. אני בבית"
אני נושכת את שפתי ומחכה לתשובה, לא מבינה למה הוא מתמהמה.
רון: אין לי מושג לאיזה בית את מתכוונת, אבל ברור שאת לא כאן.
אני מחייכת לעצמי, מבינה שסוף כל סוף יש מקום שאני יכולה לקרא לו 'בית'.
אני: בבית שלי בקריית שמונה.
אני מביטה במסך במשך דקות ארוכות , תוהה איך הוא יגיב ומה הוא חושב, אך הוא אפילו לא טורח לשאול איך הסתדרתי או מי עזר לי ורק מנתק בלי להוסיף דבר. "
(עמ" 147-148 בספר. )



היה לה הכל לענת אופיר, עורכת דין יפהפייה מתל אביב, חבר חתיך, עשיר ומצליח, משרה נחשקת ופנטהאוז יוקרתי בתל־אביב, ובכל זאת חסר לה הדבר ההוא שלא יכלה לדייק אותו במילים. מתוך ההבנה שהחסר החומרי של ימי ילדותה אינו התשובה יוצאת ענת למסע אישי לאורכו מפרקת ומרכיבה את חייה ועולמה מחדש. המטרה - מימוש עצמי והגשמת החלומות לצד קיום ההבטחה שנתנה להוריה. תחילתו של המסע הזה ביום שענת אורזת את עצמה ועוברת לגור בקריית שמונה.
בצפון האחר והרחוק, הרחק מהביצה התל־אביבית לומדת ענת את עצמה. בוחנת מחדש את יכולותיה, מהי כוחה של חברות אמיתית ומתי אסור להתפשר באהבה.


הקופסה מאת אביבה סרור בייגל, הוא רומן רומנטי מרגש, עכשווי וארץ ישראלי, שבו שזורים ערכים כמו אהבת המולדת וחברות אמת. ספר נוסף שלה "ההחלטה שלי" ראה גם הוא אור בהוצאת יהלומים וזכה לשבחים רבים. ספר מצויין, קריא, מושך, מותח ומהנה בו זמנית. כייף של הנאה לחג הפסח.
זכרו תמיד שהאושר נמצא היכן שלא נצפה לו.... חג שמח.










הקופסה מאת אביבה סרור בייגל
הוצאת יהלומים
להשיג ברשתות הספרים ובאתר



















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה