יום חמישי, 11 באפריל 2019

תכירו את ניוג'ל סדרת המוצרים המוכחת לטיפול בצלקות








אם להודות אף פעם לא הטריד אותי מראה הצלקות שעל  גופי. יש לי מספר לא מבוטל מהן, והן מלוות אותי לאורך שנים רבות חלקן עוד מימי ינקותי!! ילדותי, נעורי ובגרותי.

אני "אספנית" צלקות ידועה ורבים מהמקרים מקורם בתנור האפיה או הכיריים מה שמותיר על ידי וזרועותיי כוויות אדומות שאינן נעלמות במחי יד. 











גופנו מרפא פצעי בגרות, כוויות, פציעות טראומה וחתכי ניתוחים שמותירים אחריהם מרבית הפעמים צלקות. יש מי שמוטרד מהן בעיקר בשל המראה ולא אחת גם בשל הטראומה.
אצל חברתי הכאב הרגשי בנסיבות הצלקת, גדול יותר מהפיזי. בינקותי ניכוותי על פני כל שטח הגב הקטן של ילדה בת שנה ועשרה חודשים וכל מה שיכלו לעשות אז בבית חולים הסתכם בטיפול רפואי שמחייב אשפוז ממושך ועד היום מעטרות הצלקות את גבי ולא ניתנות להסרה או "מחיקה".


לעומת שנים עברו הפתרונות של היום שונים ומתקדמים. סדרת מוצרי ניוג'ל. העשויים 100% מסיליקון רפואי, ומסייעים לטשטוש, לצמצום ולהחלקת צלקות, עם תוצאות במראה הצלקת לאחר כ-3 שבועות. ניוג'ל מטפל במגוון צלקות, בהן: כוויות, אקנה, צלקות בפנים, צלקת ניתוח קיסרי, צלקות בעקבות ניתוחים אסתטיים בחזה, בבטן, באף ועוד. לתוצאות טובות מומלץ טיפול משולב במוצרי הסדרה: ג'ל ויריעות להתאמה מיטבית לגודל הצלקת ולמיקומה בגוף. 

הג'ל מתאים לטיפול באזורים חשופים ודינאמיים כמו: צלקות בפנים ובקפלי גוף, או כמוצר משלים לטיפול ביריעות הסיליקון במשך היום. הג'ל מסייע מאוד לגרד הנגרם כתוצאה מצלקת, הוא שקוף ומתייבש בתוך כ-30 שניות ולכן מצוין לטיפול בילדים. כמו כן אפשר להתאפר לאחר השימוש בג'ל.

היריעות הגמישות מגיעות בצורות ובגדלים שונים בהתאמה לצורת הצלקת ולמיקומה בגוף. הן מתאימות לשיפור מראן של צלקות לאחר ניתוחים. ניתן להניחן בקלות על הבטן, החזה והגב. היריעות חזקות עבות ואיכותיות וניתנות לשימוש רב פעמי במשך 3-4 שבועות. במידה והיריעה מתלכלכת או שהסיליקון לא נדבק מומלץ לשטוף במים להחזרת יכולת הדבקה. הסיליקון נצמד בצורה עדינה על העור ומוסר ללא כאב.

ניוג'ל
מתאים לצלקות שגילן עד שנתיים. ניתן להשתמש כשהעור התאחה לחלוטין, והוא ללא תפרים, גלד או הפרשות מהפצע.
מחיר: ג'ל 15 גרם – 215 ₪ ; מחיר זוג יריעות לניתוח קיסרי - 349 ₪ (בצבעים שקוף או בז'). ניתן להשיג באתר ניוג'ל בהנחה של 10% או בפארמים. חלק מהמוצרים זמינים ומסובסדים בקופ"ח מכבי. 











כמה עובדות על צלקות
אפשר לטפל בצלקת רק לאחר שהפצע נסגר.
לא ניתן להעלים צלקת, אך ניתן לשפר באופן משמעותי את המראה שלה עד שנתיים מרגע שנוצרה. לאחר שנתיים העור מסיים את תהליך ההצטלקות ובניית התאים מחדש.
לא מומלץ לחשוף צלקת לשמש, בגלל סכנת פיגמנטציה.
צלקות של בעלי עור בהיר ועדין נוטות להתבהר מהר יותר.
צלקות בגיל ההתבגרות נוטות ל'ריפוי-יתר', כלומר הצלקות יהיו גדולות ועבות יותר בהשוואה לאדם מבוגר.
בגלל התנועתיות צלקות נוטות להתרחב ולגדול באזורים דינאמיים, כמו כתפיים, ברכיים ומרפקים בגלל תנועתיות.
צלקת אינה רק בעיה אסתטית מטרידה. במקרים מסוימים צלקות עלולות לפגוע, באופן ניכר, באיכות החיים. ולגרום להגבלה בתפקוד ובתנועה, כתוצאה מהתכווצות רקמת הצלקת, ולבעיות כמו גרד, כאב, ופגיעה בדימוי העצמי. 
סדרת ניוג'ל מטשטשת, מבהירה ומצמצמת צלקות שנגרמו מחתכי ניתוחים, כוויות, אקנה, חבלות ועוד. 
שמרו על עצמכם ועל ילדיכם!
חג שמח.

























ריקי ברוך
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה