יום שבת, 6 באפריל 2019

ספר המתכונים היקרים לליבי וגם סדנה להכנת בצק עלים אמיתי.







את מחברת המתכונים שלי חנכתי לראשונה בימי הצבא כשהייתי חיילת בסיני. מאז חלפו שנים רבות והמחברת הצבאית החומה עדיין מלווה אותי באהבה. עושר רב של מתכונים מיוחדים מבית אמא מופיעים במחברת ההיא. מרביתם מתכוני ילדות והאוכל של אמא שרשמתי כדי שאדע להכין אותם באופן מדויק ומאז הפכו לתפריט קבוע שילדי שלי אוהבים ומבקשים שאכין בסופי השבוע המשותפים שלנו.







על מדף הספרייה שלי בחדר מונחים עשרות ספרי בישול. כל אחד מהם מוקדש לתחום אחר במטבח. אבל עדיין לא פרגנתי לעצמי מעולם ספר מתכונים חגיגי כמו שקבלתי לקראת הפסח מפלפוט.
אני אוהבת מאד מוצרי ניר. קונה מחברות בגדלים שונים ובעיצובים מיוחדים, פנקסים, יומנים ולוחות שנה ואת ספר המתכונים של פלפוט שקבלתי זה מכבר, אני מוסיפה לאוסף האהוב הזה ובוחרת להעביר לתוכו את המתכונים היותר מיוחדים שקבלתי מאמא. לקראת הפסח אני מתכוונת לנסוע לבית הורי במושב ולבקש מאמא שתוך כדי עבודתה (אין דבר כזה שהיא לא עובדת) תשכתב לי מתכונים שיכנסו אחר כבוד לספר החגיגי.














 



  
 



לקראת חג הפסח מציעה חברת פלפוט מבחר מתנות שתוכלו להעניק למארחים שלכם. לא תמיד צריך לסחוב עוד סירים למטבח... המחירים שווים לכל כיס. תוכלו לגלוש באתר ולבחור מתוך ספרי המתכונים של המעצבות גל בן אהרון ומרי טאננה. ספרי המתכונים של פלפוט מחולקים לקטגוריות שונות: מרקים, מנות ראשונות, עיקריות, תוספות, קינוחים ושונות. כל מתכון ירשם בקטגוריה המתאימה וישמר במחברת ספירלה קלה לשימוש ויפה למראה. עיצובי אביב, פריחה וצבעים ישמחו כל מתכון ויעוררו בכם טעם של עוד. 
אם גם אתם רוצים לשמר מתכונים מיוחדים, לתת להם מקום בזיכרון המשפחתי והאישי שלכם הרי שספר המכונים של פלפוט הוא הספר שהכי מתאים למטרה הזו.

  





את ספרי המתכונים של פלפוט ושאר מוצרי החברה ניתן להשיג בחנויות הפרטיות, ברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנור ובאתר פלפוט.



















חג שמח
ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה