יום שני, 29 באפריל 2019

L'ORÉAL ישראל מעמיקה את אחיזתה בשוק הדרמו-קוסמטיקה המקומי ומשיקה את CeraVe











זה היה בוקר מרגש וחגיגי במיוחד לציון הצעד בו  
L'ORÉAL ישראל מעמיקה את אחיזתה בשוק הדרמו-קוסמטיקה המקומי ומשיקה את CeraVe מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש שפותח בשיתוף דרמטולוגים. הפורמולות של CeraVe מכילות 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור וטכנולוגיה חדשנית להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום. המוצרים של סרווה אינם מכילים פראבן ובישום.








אין ספק ששוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל דינמי וגדל ומשנה לשנה. בדברי הפתיחה לאירוע ציין אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "בשנים האחרונות תחום הדרמו-קוסמטיקה מוגדר כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה, קטגוריית ה Mass Medical בתוכו, אינה מפותחת בישראל וזו ההזדמנות שלנו לבנות את הקטגוריה ולשרת צרכנים חדשים אשר יקבלו איכות מוצרים שפותחו עם מחקר ופיתוח דרמטולוגי במחירים נגישים. המותג ישלים את פורטפוליו המותגים שלנו: לה רוש-פוזה אשר מתמחה בעור רגיש ביותר ו-וישי המתמחה בטיפוח עור הפנים, אליהם יצטרף CeraVe כמותג מתמחה בעור יבש אשר פונה לכל מי שרוצה להזין את עור גופו במנת בריאות".

מותג CeraVe הושק בעולם כבר בשנת 2018 וכבר החודש יושק בישראל 
ע"י קונצרן לוריאל. התרחבותו של המותג בארה"ב הביאה את CeraVe למותג מס' 1 של קרמי לחות בארה"ב לצד ביקוש עולה למוצרי טיפוח פרה-רפואיים איכותיים במחירים נגישים.


CeraVe פותח בשיתוף פעולה הדוק עם רופאי עור והושק לראשונה בשוק האמריקאי. המותג מתמקד בטיפוח עור המשלב 3 סרמידים חיוניים, 1, 3, ו- 6-II, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. סרמידים אלו, זהים לסרמידים המצויים בעור וחיוניים לתפקודו התקין. בשילוב מערכת הולכה חדשנית הידועה בשם MultiVesicular Emulsion Technology (MVE), מרכיבים אלו חודרים לעור בשחרור מושהה, כך שהעור מוזן בלחות למשך שעות ארוכות. 


המותג מציע מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, הכולל קרמי לחות ותרחיצי ניקוי. כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה 3 סרמידים חיוניים שמטרתם שיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

מוצר הדגל העולמי של
 CeraVe הוא קרם הלחות שהפך לקרם הלחות המומלץ ביותר ע"י דרמטולוגים בארה"ב. הקרם מתאים גם לילדים, היפואלרגני, ללא בישום, ללא פראבן. 

חזון המותג הוא להגיע למשתמשים רבים ככל האפשר עם מוצרים יעילים ונגישים בעלי טקסטורות נעימות, כך שכל אחד יוכל ליהנות מטיפוח עור איכותי.
המותג CERAVE יימכר ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, וקופות החולים ברחבי הארץ.
פיתוח הסרמידים עם טכנולוגית MVE הביא ללידתו של המותג CERAVE { CERAmides + MVE} המיועד לכל אחד ואחת, במרקם איכותי, המתאפיין בשימוש מהימן ובטוח ובהמלצות רבות מרופאים ומטופלים כאחד.


המוצרים הנמכרים בישראל: 
קרם לחות לפנים ולגוף לעור יבש עד יבש מאוד
קרם המעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן.
***התאהבתי בקרם במריחה הראשונה. בבקר שלמחרת לאחר שניקיתי את הפנים החלטתי לנסות גם על עור הפנים והתוצאה היה מושלמת. יש לי קרם חדש!!! 

תכולה: 177 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ / 340 גר', מחיר מומלץ לצרכן 94.90 ₪ / 454 גר', מחיר מומלץ לצרכן: 114.90 ₪





תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד

מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים וילדים. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה 236 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ / 473 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 99.90 ₪ 




 




קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד
מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. אינו משאיר תחושה שמנונית.
תכולה : 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪

קרם רגליים משקם לעור יבש במיוחד מחוספס וגבשושי
מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור ללא בישום. ללא פראבן. היפואלרגני.
תכולה: 88 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 ₪

תחליב ג'ל לניקוי והזנת העור בלחות לעור רגיל עד יבש

מנקה ומזין את העור בלחות מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף היפואלרגני. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה 236 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ / 473 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪ 







ג'ל מקציף לניקוי לעור רגיל עד שמן
מנקה ומוריד את עודפי השומן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן. לא קומודוגני.
תכולה 236 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ / 473 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪

תחליב לחות לפנים לעור רגיל עד יבש

מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. ללא בישום. ללא פראבן
תכולה: 52 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪

תחליב לחות לפנים עם SPF25 לעור רגיל עד יבש

מעניק לחות לכל אורך היום ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, ללא בישום. ללא פראבן. לא קומדוגני. תכולה 52 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪

קרם עיניים משקם

מפחית את מראה העיגולים השחורים ואת הנפיחות סביב העיניים. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה: 14 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 ₪




















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה