יום שבת, 6 באפריל 2019

הדנסיטי-שהוציא אותי ממשבצת האוסטופורוזיס.









היסודות לשמירה על שלד הגוף מונחים מוקדם יותר בחיינו אבל הרגלי התזונה, שילוב פעילות גופנית ואורח החיים לאורך השנים הם מפתח בקביעת בריאות העצם בשנותינו המאוחרות. בעשור החמישי לחיי שברתי את כף הרגל. תהליך הריפוי הפיזי הסתיים בפרק של חמישה שבועות בגבס, אך רגלי לא שבה להיות חזקה כשהייתה. השיעור הכואב הותיר בי צלקת בתובנה ובהרגשה שהגיל עושה את שלו ואני כבר לא יכולה לסמוך רק על הטבע. מספר שנים אחר כך כשחציתי את גיל המעבר והשינויים ההורמונליים נכרו בגופי ובנפשי, נשלחתי לבדיקת צפיפות עצם שתוצאותיה הראו באופן חד משמעי נסיגה משמעותית בצפיפות העצם מה  שהיה רחוק מלעודד.
יצאתי לדרך מתוסכלת מגודל הבשורה ובצעתי את הוראות הרופא -טיפול תרופתי+סידן+ויטמין D. הקפדתי על פעילות נכונה בחדר הכושר, צרכתי מזון עשיר בסידן ועדין שבתי וחפשתי בכל מקום שרק ניתן היה את הסידן הנכון שיעניק לי ספיגה מקסימלית וירחיק אותי מהתרופה שרשם לי הרופא (אויסטה). ניסיתי סידן של חברות תוספים שונות, נטלתי בכדורים ונטלתי בנוזל, אבל בתוכי ידעתי וממחקרים שקראתי שכל מאמצי לספיגה טובה בטלים בשישים. גם בדיקת צפיפות העצם שבצעתי שנה אחר כך לא הביאה עמה בשורות טובות.











דומה כי אוסטאופורוזיס היא הסיבה השכיחה ביותר לשברים בגיל המבוגר. היא נפוצה בקרב נשים וגברים ומסתבר שאפשר לטפל בה באופן שישנה את איכות החיים ואת מידת הסיכון לשברים. העצם עוברת שינויים בכל מהלך החיים. בשנים הראשונות תפקידה העיקרי הוא גדילה, ובשנים מאוחרות יותר תפקידה הוא ריכוז הסידן בגוף. העצם משמשת מנוף לתנועה -עם הסחוס, השרירים, הגידים והרצועות. ככל שאנו עולים בגיל חלה ירידה בהורמוני המין מה שמעלה את פעילות התאים מפרקי העצם. נוסף לכך חסר של ויטמין D.





 תוצאות אופייניות להידלדלות צפיפות העצם 





את המוצר והמונח סידן אמורפי פגשתי לראשונה בביקור שיגרתי בסניף הפארם. כשיועצת תוספי התזונה הציגה בפני את "דנסטי-קפליות סידן אמורפי" וספרה מעט, צלמתי את המוצר והלכתי לד"ר גוגל לשאול מה הוא יכול עוד לספר לי. התחלתי לקרוא, האזנתי לחוות הדעת של מי שכבר נטל ובקשתי לנסות בעצמי.
מהר מאוד הבנתי שיש לי תקוה. התחלתי ליטול את התוסף ובמקביל בקשתי להבין טוב יותר את משמעותו של המושג סידן אמורפי. 
אמורפי הוא מוצק חסר צורה, מוצק ללא סדר כללי במבנה האטומים שלו. 
סידן פחמתי אמורפי (פחמת הסידן-מלח) הוא הפולימורפ הכי פחות יציב של סידן פחמתי, ויש לו שינויי צורה רבים. נהניתי ללמוד. האמנתי במוצר והתמדתי בו. 






תפריט נכון לבניית עצם





.
שנה וחצי אחר כך כאשר הגעתי לאינדוקרינולוגית ונשלחתי לבדיקות צפיפות עצם וסימני עצם בבית החולים (שם המכשור מתקדם יותר מאשר במכונים) הייתה הבשורה משמחת.
ההבחנה המשולבת של תוצאות הבדיקות הראתה באופן חד משמעי שיפור במצב צפיפות העצם מה שהוציא אותי מקטגוריית האוסטופורוזיס. 
שיהיה ברור- אני לא מפסיקה ליטול את התוסף. מה שנטלתי בקר וערב ירד למינון של פעם ביום ואני ממשיכה ליטול, לצרוך מזון עשיר בסידן, להתאמן ולהיבדק אחת לשנה וחצי כדי לוודא שאני עדיין במצב הראוי. 






עדות שלי לאחר שימוש בדנסיטי 




כאמור חודשיים אחרי צילומי העדות שהבאתי כאן מעל, נבדקתי בבית חולים "מאיר" במכשיר חדשני וההבחנה הברורה היתה שיפור בצפיפות העצם -יצאתי ממשבצת האוסטופורוזיס. האינדוקרינולוגית הורתה על הפסקת התרופה ואת הדנסיטי שלי אני לא מפסיקה ליטול ולא אפסיק גם בעתיד.  











למה density?
density הוא תוסף סידן פורץ דרך ויחיד מסוגו בעולם. הוכח מחקרית כי ספיגת הסידן של  density גבוהה פי 2 מתוספי הסידן המובילים בעולם הודות למבנה מולקולרי יחיד במינו. יעילותו המוכחת של density  מאפשרת לרתום את הסידן האמורפי להשפעה על מגוון  תהליכי התחדשות, שטרם נראו. (לפרטים לחצו כאן )

תוצאות ניסוי קליני של שימוש ב- density  הראו ספיגה פי שניים ויותר אצל מי שמנטלו סידן אמורפי. "תוצאות הניסוי באיכילוב הוכיחו שיפור של 100% בספיגת הסידן על בטן מלאה", אומר בן, "ואישה אחת שנטלה את התוסף על בטן ריקה הראתה שיפור של 450%. מדובר בנשים מבוגרות שהעצמות שלהן ממשיכות להתפורר, לכן זה משמעותי ביותר. קלציום מתערב כמעט בכל מערכת בגופנו: כל בנייה של כל תא, שיער או עצב מחייבת קלציום. הוא אחד המרכיבים העיקריים בבניית תאים וברגע שהוא לא זמין הוא נלקח מהעצם - וזה תהליך ההזדקנות הטבעי" (את הניסוי ערך פרופ' נחום ויסמן, מנהל היחידה לתזונה קלינית בבית החולים איכילוב)



את density  ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע, רשת שופרסל ובאתר החברה  שירות לקוחות והזמנות 1-700-70-9524. יש להיוועץ ברופא לפני השימוש. 





לרכישה ישירה מכאן
לדף הפיסבוק הכנסו מכאן 



















ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה