יום שני, 1 באפריל 2019

חברת 'כמיפל' משיקה 'Futuro' מבית 3M, מותג אביזרי תמיכה אורתופדיים עם טכנולוגיה ייחודית









אני חווה את הכאב הזה לאורך זמן בחדר הכושר. היד, הכתף, שורש כף היד או הברך מזכירים לי שהפעלתי אותם יותר מידי וזה הזמן לתת להם קצת מנוחה. אבל בה בעת אני לא מאפשרת לעצמי להפסיק כי את אורח החיים שלי אני יודעת לעשות גם עם קצת כאב...


בתחילת השבוע, בבקר אביבי אך צונן במיוחד השיקה  חברת 'כמיפל' את מותג 'Futuro', מותג אביזרי תמיכה אורתופדיים, המעניקים פתרון לכל רמות הקיבוע והתמיכה לברך, לקרסול, למפרק כף היד ולמרפק, ואף נותנים פתרונות ספציפיים לפעילות ספורטיבית.










המותג 'Futuro' הוקם לפני למעלה ממאה שנה והביא איתו ידע וניסיון רב בתחום הרפואי. למותג פאנל מהנדסים ומומחים רפואיים שמקדמים חדשנות ייחודית לכל מוצר המשויך לחברה. 'Futuro' הוא מותג הנמכר בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם ומומלץ על ידי איגוד הרוקחים האמריקאי. 












לסדרה מספר אביזרי תמיכה בעלי טכנולוגיית Custom Dial טכנולוגיה בעלת חוגת כוונון להתאמת התמיכה באופן ספציפי על האיבר הכואב. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת הגדלה והפחתה של לחץ בסיבוב כפתור, בהתאמה אישית ובכך מסייעת למשתמש לשלוט במידת התמיכה המועדפת. 



  





 יהונתן גל-כמיפל



כל אחד מאיתנו יכל להיות בקבוצת היעד של פוטורו. הוא אינו מוגדל לעוסקים בספורט. ברובו  מורכב מאנשים הסובלים מכאבי שרירים או מפרקים וממשיכים את אורחות חייהם לצד הכאב בעבודה,בטיולים, עם חברים, במסיבות, ילדים ובכלל. 

כשפגשנו את גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של 3M למדנו קצת יותר. לדבריה קהל היעד של פוטורו מתכנן את העתיד ברמה האישית והמקצועית. שמירה על הבריאות חשובה לו מאוד. לכן, אנו רואים אנשים שמשלבים פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום, ברמה שתתאים להעדפותיהם ובשאיפה שיוכלו להמשיך כך גם בעתיד. גולדשטיין ברעם מוסיפה, אביזרי התמיכה של Futuro מאפשרים לאנשים הסובלים מכאבים בשרירים ובמפרקים לחיות חיים מלאים בפעילות ועשייה ללא הפסקה.



 
גולדשטיין-ברעם




פוטורו מופץ על ידי חברת 'כמיפל' חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארם* ואחד הגופים המובילים בשיווק ומכירה של מוצרי בריאות וטיפוח בשוק הפארם בישראל. החברה  שהוקמה בשנת 1941 דוגלת בחדשנות תוך הנגשת המוצרים ללקוח עם שיפור והתפתחות תמידית.


שחר פאר


 Mהיא חברה אמריקאית שהוקמה ב 1902 ופועלת מתוך מטרה לשפר חיים באופן יומיומי
M3 מיישמת מדע, חדשנות וטכנולוגיה בחיי היום יום של כולנו, משקיעה במחקר ופיתוח מילארדי דולרים בשנה, ורשמה יותר מ 100 אלף פטנטים בעולם, למדו עוד על דרכיה היצירתיות של החברה  3M לפתרון בעיות ב- WWW.3m.com  ובאתר  המקומי www.3m.com/il.


מחירים לצרכן: החל מ-  109 ₪ ועד 349 ₪
להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה