יום רביעי, 16 בדצמבר 2020

התחדשתי בסיר האידוי הייחודי של סולידו - ויש גם מתכון

 



יש משהו שתמיד משמח אותי במטבח ויותר מכך כשזה נוגע לסירים. אוהבת סירים קטנים מחד ואידך את הגדולים, הרחבים ששומרים על המזון בטמפרטורה הרצויה ומשיגים תוצאה טעימה במינימום זמן בישול.





בכל שקשור לירקות היתרון הכי משמעותי בבישולם היא עצם העובדה שהם מוגשים מאודים ושומרים על כל הוויטמינים והמינרלים. אוהבת ירקות מאודים בכל צורה ומכל סוג ולכן מקפידה לבשל אותם בתנאים נוחים.

השבוע הגיע להתנסות סיר האידוי המשובח והמקורי מבית DARNA תוכלו למצוא אותו בשני גדלים: 9 ו- 11 ליטר והיום גם במחיר מיוחד! הסיר בעל שלושה חלקים בציפוי New stone coated, מתאים לכל סוגי הכיריים











קציצות פרסה
רכיבים

קילו פרסה טרייה
2 בצלים גדולים 
3 ביצים
3 כפות פירורי לחם
500 גרם בשר טחון טרי
מלח, פלפל, כף שום כתוש
2-3 תפוחי אדמה מבושלים רכים על מים
*ביצה טרופה וקמח לציפוי ושמן לטיגון

ההכנה
מנקים וקוצצים את גבעולי הפרסה ואת הבצל, מעבירים לסיר עמוק ומבשלים לריכוך - מעבירים למסננת ומנקזים לפחות 1-2 שעות סוחטים את העיסה היטב לפני הוספת שאר המרכיבים.
מבשלים את תפוחי האדמה כמו לפירה, מנקזים את המים ומועכים.
בקערה רחבה מערבבים את כל הרכיבים יחד לעיסה חלקה. 
יוצרים קציצות, מצפים כל קציצה במעט קמח וביצה ומטגנים להזהבה.






אם גם לכם יש תחושה שכל סיר אידוי מיועד רק לקוסקוס אז אני מבקשת להפתיע אתכם בדרך המחשבה שלי. אינני מבשלת קוסקוס כי אין מי שיתענג עליו אצלי, אבל לעומת זאת אני שופתת סירים מהבילים על הכיריים מאדה ירקות במינימום נוזלים אלא שבזמן הבישול מפרישים הירקות נוזלים נוספים שהופכים לעיתים את התבשילים לנוזלי וזה בדיוק הזמן לנקז אותם על גבי הסיר העליון ולקבל מנה מתובלת היטב ועשירה בטעמים במתכונים מסוימים יישאר בסיר התחתון המרק ויהווה חלק בלתי נפרד מהמנה.







בסיר רחב השוליים ובגדלים המוצעים תוכלו לבשל מרקים, בשרים, פסטות, ירקות, ממולאים ואפילו לטגן בשמן עמוק ולהעביר לסינון מוקדם לפני ההגשה. כל טיפת שמן מיותרת תתנקז החוצה ותשמור על המנה שלכם קריספית וחמה.









אוסיף ואומר כי לסיר עיצוב ייחודי חדשני, הוא מתאים לכל סוגי הכיריים, עמיד במדיח כלים, הוא בעל ציפוי נון סטיק משובח-New stone coated לניקוי בקלות, מגיע לפיזור חום אחיד ולבישול בריא ומושלם. והכי חשוב... הוא חתיך! 😃











לפרטים נוספים והזמנות היכנסו















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה