יום חמישי, 29 ביולי 2021

BRAVO למוצרים שזכו בהמלצת הצרכנים להשנה.

 


השבוע זכיתי להיות חלק באירוע מרגש של "Bravo ישראל". למי שעדיין לא נחשף לפרסומי בראבו (וחבל שכך!) ארחיב ואומר כי מדובר בפלטפורמה המקדמת מותגים וחברות, מעודדת חדשנות ושירותיות ומאפשרת למידה והעשרה למנהלים. בפוסט שלפניכם תוכלו לקרא אודות שלושה מהמוצרים שזכיתי להתנסות בהם וזכו להמלצות הצרכנים. מדובר כמובן במוצרים שבלטו השנה בחדשנותם ולצדם נותני השירות הטוב ביותר.

עוד אומר כי המוצרים נבחרו לאחר תהליך מקיף שגולת הכותרת המעניינת היא - מחקר הצרכנים שנערך בחסות מכון המחקר קנטאר. 3000 ישראלים נטלו חלק במחקר בו נדרשו לשתף את המוצרים והשירותים מהם היו שבעי רצון ומאידך גם ממליצים. בכל קטגוריה הוענק BRAVO! אחד בלבד למוצר שעבר את רף ההצטיינות!


את סדרת הבריסטה של תנובה אלטרנטיב אהבנו מהיום שיצאה אל השוק. שלושה טעמים נפלאים מיוחדים לקפה: שיבולת שועל שעובר הקצפה נפלאה ומוגש בבית כמו בבית קפה. משקה שקדים ללא תוספת סוכר שהנכד שלי שותה עם שוקולית כל בוקר דקות אחרי היקיצה, וכמובן קפה קר גרוס שאני מקפיאה עם משקה סויה ללא תוספת סוכר ושותה כברד אחרי מספר שעות.
אנחנו מאד אוהבים את הסדרה וגם אם לא השתתפנו בסקר הצרכנים אנו מצטרפים להמלצה ומציעים לכם לטעום ולמצוא את מי מהטעמים שבסדרה שתאהבו יותר.







משקה שבולת שעל מוקפץ לקפה



משקה ברד קפוא עם סויה


אני אוהבת לתלות כביסה חמה שיצאה ממכונת הכביסה וממש מוותרת על מייבש. מעדיפה להיות בתוך הניחוח הרענן ותחושת הניקיון שבכל פריט חמים שזה עתה נסחט. את פרסי ברבו בתחום הספציפי קיבל ג'ל הכביסה של בדין. שנים שאני מכבסת רק בג'ל כביסה התוצאה תמיד טובה יותר, נקיה יותר מבושמת ורכה. אם גם אתם מכורים ל"בדין" ממש כמוני, הרי שמהיום בנוסף למרכך האגדי השיקה בדין את ג'ל הכביסה המסיר כתמים ביעילות, הוא עדין לסיבי הבגד ולצבעיו. הג'ל שקבלתי להתנסות מיועד לתינוקות ואני כיבסתי את כל בגדיו של תומס נכדי ומילאתי את הבית בניחוח ורעננות פרשי.

ולא אוכל לקנח את הרשומה המרגשת הזו מבלי שאצרף לכם מתכון משובח עם גרעיני חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי. גם אתם תוכלו להכין חומוס ביתי בשתי דקות בלבד בבית אבל בטעם של חמוסייה מקצועית.  כל שצריך לעשות הוא לרוקן את תכולת הקופסה לתוך הבלנדר לערבב יחדיו לכמה שניות עם טחינה, לימון, שום ומלח ולהגיש עם פיתה חמה מנה של חומוס עשיר, טרי וטעים.







עוד בקטגוריות הזוכים מצצרי שרות ומוצרי בר קיימא: 

 סדרת תנורי אלקטרולוקס INTUITבנפח ענק -תנורי אלקטרולוקס עם מערכת טורבו SurroundCook דלת זכוכית קרה ונעילת ילדים. תא אפייה ענק בנפח של 71 ליטר. עוד ניתן לבחור תוספת אדים, חיישן Food Probe לבישול מדויק, מגוון תוכניות אוטומטיות ועוד.

מזגן Supreme בטכנולוגיית AIRCARE של תדיראן -המזגן מקרר ומחמם וגם קוטל חיידקים ובקטריות, מנטרל ריחות ומטהר את האוויר הביתי.
עגלות תינוק bugaboo bee - עגלת תינוק סטייליסטית, קלה לקיפול ולפתיחה ביד אחת וללא מאמץ, עם עיצוב קומפקטי וגלגלים משופרים לנסיעה קלה, נוחה וללא קפיצות. הנכד שלי נוסע בבוגבו!
שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה - שקית זיפלוק הרב-שימושית, שומרת על הטריות בזכות פס הסגירה לאטימה מושלמת.
ביטוח הבריאות של מגדל עם תור לרופא מומחה בתוך שלושה ימים כי שכשהתור מהיר יותר הטיפול הרפואי יהיה מועיל ויעיל יותר.מגירות VISION למטבח מבית דומיסיל - למגירות נסיעה חלקה ושקטה, כשהן נושאות עד 65 ק"ג, ל 15 שנות אחריות.
תשלום בנייד באפליקציית max -כל שעלינו לעשות הוא להניח את הנייד ולשלם. ללא ארנק, ללא קוד סודי.
"משכנתה פנסיונית" של בנק מזרחי-טפחות -כך תוכלו לקבל הלוואה חד פעמית או תוספת חודשית להכנסה שלכם. לחם אנג'ל בסגנון אמריקה - מאפיית אנג'ל השיקה לחם כמו באמריקה! פרוסות עבות, גדולות, רכות, אווריות ומתקתקות המצוינות להכנת כריכים, טוסטים, ביצה בקן, פרנץ' טוסט ואפילו "לניגוב" הטעמים האחרונים בצלחת...
מקררי 4 דלתות של Haier מבית ניופאן- מקרר עם יתרונות מוכחים!






** גילוי נאות- את תיק המוצרים של בראבו קבלתי להתנסות 

ריקי ברוך 


 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה