יום רביעי, 21 ביוני 2017

גם אתם מתאמנים? כבר רכשתם את גרב היציבה 26?


השבוע זכיתי להכיר את הגרב שפתר אותי מנעלי הספורט בשיעורי היוגה והפילאטיס.

לפני למעלה מעשור שברתי את כף הרגל בנסיבות שהאורטופדים מכנים: "קריסת קרסול".  
הרגל גובסה למשך תקופה ארוכה והחלימה. אלא שאני העוסקת בפעילות ספורטיבית 6 ימים בשבוע נותרתי עם החשש המתמיד שזה יקרה לי שוב. 
המאמנים בשעורי היוגה, הפילטיס ודומיהם כבר חדלו לשאול אותי למה אני מתאמנת בנעלים. הם מכירים את התשובה הקבועה שלי לפיה אני חייבת להגן על הקרסול שנשבר ולכן נמנעת מלהסיר את הנעל באימוני המזרן כמו שכולם נוהגים לעשות. 

השבוע כשהגעתי לאימון הפילטיס בגרב היציבה 26 פנה אלי המדריך המופתע ושאל על גודל הבשורה. האימון התחיל כשלאורך 55 דקות של עבודה היתה הרגל שלי מוגנת ויציבה.
מי שמתאמן באופן קבוע מכיר את התחושה הרעה שמלווה אותך כאשר אתה מנוע מלהתאמן עקב פציעה.
נקע בקרסול גורם לתחושת כאב ממופכת ומביא להגבלת היכולת הפיזית לאורך זמן.










26 עצמות מרכיבות את כף הרגל האנושית.
26 עצמות הזקוקות לתמיכה מתמדת ועליהן יש לנגן ולשמר היציבה בזמן הפעילות הספורטיבית.
לאחרונה הושקה בישראל הבשורה: "גרב היציבה 26", הגרב המעניק פתרון חדשני לסובלים מאי יציבות במפרק הקרסול באופן שמשפר באופן משמעותי את היציבה של הרגל. (גבר הוא זכר!!) 











דומה כי למעלה מ50%- מהאוכלוסייה (ואני בתוכם!) סובלת ברמה כזו או אחרת מאי יציבות הקרסול בגלל פציעות בעבר שמותירות פעמים רבות את הקרסול רגיש לפציעה עתידית. "גרב היציבה 26"
מתאימה כמובן לשימוש במגוון רחב של סוגי ספורט ומצויינת לשימוש גם אצל מי שסובל מאי יציבות הקרסול ורוצה להרגיש בטוח יותר בהליכה היום יומית. 

ל"גרב היציבה 26" מספר יתרונות בולטים: משפר יציבה פנימית של הרגל, מונע זעזועים בלתי צפויים
מחזק את הקשר לרגל, מגביר את תחושת הנוחות, מגביר יציבות ומצליח להוריד סיכוי לפציעה.
גרב היציבה 26 פותח ונחקר על ידי  JAY DICHARRY, מומחה קנדי בעל שם המלווה ארגוני וענפי ספורט גדולים בארה"ב ובקנדה בתחומי הריצה, טריאתלון, אופניים, צבא ארה"ב
שתי רצועות סיליקון מושלחות משני צידי הקרסול בגרב. רצועות הסיליקון יוצרות את הלחץ בזכותו מוגן הקרסול בתוך הנעל. מה שפותח לראשונה כגרב היציבה 26 עבור שחקני הוקי קרח מקצוענים התרחב לענפי נוספים כמו כדורגל, כדורסל וטניס, לאצנים מקצוענים, רוכבי אופניים, חובבי ריצות השדה, ההליכות והטיולים.

הגרב  מורכבת מ-80% ניילון ו-20% ספנדקס. את המוצר ניתן לכבס במכונת כביסה וליבש במייבש והוא מיועד לשימוש רב פעמי. 
את גרב היציבה 26 ניתן לרכוש תמורת 129 ₪ (כולל מע"מ) באופן בלעדי בישראל באתר  








מתוך החויה שלי הגרב שפרה באופן משמעותי את האחיזה של הרגל בשעות אימוני המזרן. הרגשתי יציבה ומוגנת גם ללא צורך בנעל. באימונים עם נעל שפרה הגרב היציבה 28 את תחושת האחיזה של הרגל לנעל, העניקה לי נוחות והגנה מפני הסיכוי לפציעה.






ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה