יום שישי, 16 ביוני 2017

UNDER ARMOUR - משיקים חנות קונספט מרהיבה בקניון TLV תל אביב




כל מי שתרבות הספורט היא חלק בלתי נפרד מאורח חיי היום יום שלו, בחדר הכושר, בטבע או בכל מסגרת אחרת ער לחשיבותם ותרומתם של בגדי הספורט והנעליים בנסיבות אלו.
כמי שממקמת עצמה במשבצת המכורים לספורט אני יודעת לומר שככל שנאהב את הפעילות תמיד נשאף להתאים לנו את תחושת הגוף הנכונה באמצעות בגדים ונעלים בפתרונות אופטימליים כך שהשילוב בינהם יפיק את מכסימום התמורה וההנאה לגוף.

השבוע כשנכנסתי למתחם TLV החדש בתל אביב להשקת חנות הקונספט החדשה של UNDER ARMOUR הרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים. הכל נראה לי מרשים ומושלם ורציתי למדוד את הכל... 








 





מותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR המוכר ברשת עניפה של חנויות קונספט ייחודיות ברחבי העולם, משיק בימים אלו חנות הקונספט רחבת מימדים בקניון גינדי TLV בתל אביב. 
לפני פחות משנה קדמה ולה ונפתחה חנות קונספט ראשונה בנמל תל אביב.


רוני גינזבורג מנהלת השיווק



לדברי רוני גינזבורג מנהלת השיווק של מותג: הסניף החדש הוא צעד נוסף מתוכנית התרחבות כוללת של הרשת בישראל וכי עד שנת 2020 צפויות להיפתח 15 חנויות קונספט חדשות בהשקעה כוללת של כ- 30 מיליון שקלים. כאשר עד סוף 2017 יפתחו עוד שתי חנויות קונספט ברחבי הארץ.











זיו-VM הרשת 












באמצעות זיו VM הרשת (עיצוב מסחרי-חזותי) מעוצבות החנויות בקניון TLV גינדי ובנמל תל אביב, בדיוק כמו כל חנויות הדגל של המותג בעולם. על קיר רחב תקבל את פניכם תצוגת נעלי הספורט הייחודיות של המותג עם הטכנולוגיות החדישות ביותר לצד קולקציות ביגוד מגוונות ועדכניות של המותג לגברים נשים וילדים. 






טובי הספורטאים מודעים לצורך הבלתי נמנע להתחדש ולהשתפר בטכניקות וטכנולוגיות חדשות.
UNDER ARMOUR משיקה טכנולוגיה חדשנית בלעדית של המותג THREADBONE המאופיינת בחשיבה מקסימאלית על כל הפרטים.
טכנולוגיית THREADBONE כוללת  סוגי בדים חדשים, המיוצרים בלעדית עבור קולקציה חדשה ומרהיבה של המותג לאביב-קיץ 2017, הקולקציה כוללת: גופיות וחולצות לגברים ונשים ונעלי כדורסל לגברים במגוון דגמים, דוגמאות וצבעים.

SIRO- דגש על בד זורם ומאוד נעים לגוף, מגע של כותנה עם נידוף זיעה מהיר כמו פוליאסטר.
SEAMLESS- בד בעל גמישות יוצאת-דופן, ללא תפרים, המאפשר תנועה ללא הגבלה וללא חיכוך.
MICROTHREAD- בד קל, נמתח, ללא ליקרה, סיב הבד בצורת סליל מאפשר לבד לנשום ולהתייבש במהירות ומעניק לבד תחושת גמישות ללא צורך בשימוש בחומרים אלסטיים. 
הבד מכיל 100% פוליאסטר משולב עם סיבי בד MICROTHREAD המעניק נוחות מקסימלית ותחושה נעימה של משי בשילוב כותנה.

עוד בקולקציית הקיץ נעלי ריצה והליכה ולגברים ולנשים בעלי טכנולוגיות ייחודיות, נישת ביגוד ספורטיבית, בחידושים טכנולוגיים ואופנתיים: טייצים מחטבים, חזיות ספורט, גופיות, שורטים, בגדי אימון לחדרי כושר תיקים ואביזרים ספורטיביים ואופנתיים. 


מחירים
גופיות לנשים- 159.9 ש"ח- 149.90  ₪, מידות- xxs-xxl (תלוי בדגם).
חולצות לנשים- 129.90 ₪, מידות- xxs-xxl.
גופיות לגברים- 179.90 ₪- 149.90 ש"ח, מידות- xs-3xl.
חולצות לגברים- 199.90-149.90 ₪, מידות- sm-5xl.
ניתן להשיג בחנויות הדגל של המותג בנמל תל אביב , בקניון TLV
ברשת גט פרו ובחנויות ספורט הנבחרות ברחבי הארץ.


צילום מיטל מקוביץ





הצטרפו לדף הפייסבוק  




ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה